كشف یك باند بزرگ زمین خواری در کرمان

کد خبر: 508681

سالاری از کشف یک باند بزرگ زمین خواری در کرمان خبرداد و گفت: اعضای این باند با دایر كردن بنگاه معاملاتی املاك ، یك دفتر و استخدام چندین نفر اقدام به شهرك سازی و نام گذاری یك شهرك و فروش قطعات این شهرك به بیش از دوهزار نفر کرده بودند.

خبرگزاری میزان: دادخدا سالاری از کشف یک باند بزرگ زمین خواری در کرمان خبرداد و گفت: اعضای این باند با دایر كردن بنگاه معاملاتی املاك ، یك دفتر و استخدام چندین نفر به شهرك سازی و نام گذاری یك شهرك و فروش قطعات این شهرك به بیش از دوهزار نفر اقدام کرده بودند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه افزود: در پی جمع آوری اخباری مبنی بر فعالیت یك باند كه با دایر كردن بنگاه معاملاتی املاك و یك دفتر و استخدام چندین نفر اقدام به شهرك سازی و نام گذاری یك شهرك و فروش قطعات این شهرك به بیش از دوهزار نفر نموده بودند ، برخورد با باند مذكور در دستور كار دادسرای عمومی و انقلاب كرمان قرار گرفت.
وی ادامه داد: درادامه تحقیقات مشخص شد كه این شهرك موهوم بر روی اراضی دولتی شكل گرفته است و بیش از دو سوم اراضی فروخته شده متعلق به دولت است اعضای این باند تاكنون بیش از دوهزار قطعه اراضی را به افراد مختلف به قیمت های گزافی فروخته كه غالب این اراضی دولتی هستند. سالاری همچنین گفت: اعضای این باند برای فریب خریداران و جلب توجه افراد اقدام به چاپ بیع نامه و مهر برجسته و نقشه تفكیكی جعلی نموده و از این طریق به طرف معامله القا می کردند كه املاك دارای اعتبار لازم هستند. دادستان عمومی وانقلاب کرمان اظهار کرد: باند مذكور نقشه شهرك موهوم را كه در آن در مانگاه ، مدرسه، فضای سبز ، سینما و سایر امكانات شهری لحاظ شده بود را جهت فریب به خریداران نشان تا از این طریق به آنان اطمینان داده كه زمین های خریدار شده در بهترین موقعیت قراردارند . وی در ادامه بیان کرد: ارزش زمین های دولتی كه توسط این باند به فروش رسیده بیش از 700صد میلیارد ریال است . رئیس این باند هم اكنون بازداشت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها