توزیع خطبه فدکیه بین هیئت‌های مذهبی زنجان

کد خبر: 498507

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از توزیع خطبه فدکیه بین هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی امروز اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های مذهبی برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم عزاداری ایام فاطمیه انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا اقلام فرهنگی و پرچم مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در زمینه عزاداری بین آنها توزیع شده است.
خسروی تصریح کرد: اقلام توزیعی بین هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان شامل خطبه فدکیه و همچنین پرچم‌های موضوعی ایام شهادت بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ادامه به سایر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی همزمان با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: در همین راستا مسابقه فریاد روشن فاطمی نیز برگزار شد.
وی با بیان اینکه منبع برگزاری این آزمون نیز کتاب فریاد روشن فاطمی بود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این آزمون شناساندن بهتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و معرفی ایشان به جامعه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 750 هیئت مذهبی در شهرستان زنجان فعال است، اضافه کرد: با راه‌اندازی سامانه طوبی اطلاعات همه هیئت‌های مذهبی برای ساماندهی بهتر فعالیت‌های آنها گردآوری و در یک سامانه جامع ثبت خواهد شد.
خسروی در ادامه به سایر برنامه‌‎های اجرا شده توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان برای تبیین موضوعات دینی و همچنین برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این اداره اجرایی شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها