استقبال شهروندان جنوب تهران از جشنواره «شهرمهر»

کد خبر: 486461

جشنواره «شهرمهر» که با محوریت و شعار «اخلاق شهروندی؛ سیره محمدی» برای نخستین بار به صورت پایلوت توسط شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 تهران به اجرا درآمد، با استقبال و همراهی شهروندان مواجه گردیده است.

استقبال شهروندان جنوب تهران از جشنواره «شهرمهر»
به گزارش ستاد خبری جشنواره «شهرمهر»، در ادامه فرآیند اجرایی جشنواره در منطقه 20 تهران، کارگاه آموزش و مشاوره ای "آیین همسرداری و فرزندپروری در سبک زندگی و سیره محمدی" با تلاش شهرداری ناحیه 3 و همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرري، شهرك 13 آبان، خيابان شهيد جمشيدي، ارديبهشت 3، جنب مسجد امام رضا(ع) برگزار گردید که حضور و استقبال گسترده شهروندان این ناحیه را به دنبال داشت.
هچنین برنامه آموزشی- ترویجی «سبک زندگی، اخلاق شهروندی؛ سیره محمدی» با اجرای متفاوت و مخاطب پسند به صورت پرده خوانی توسط روحانی موفق و برجسته رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و والدین آنها در مدرسه حضرت معصومه (س) برگزار گردید که همچون برنامه های گذشته، بازخورد مناسب و قابل توجهی در میان دانش آموزان و اولیاء داشت. شایان ذکر است که مهندس برومند نامداری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و مهندس امید کشاورز شهردار ناحیه 3 منطقه 20 نیز در این برنامه حضور داشته و ضمن بیان توصیه هایی برای بهبود روند اجرایی جشنواره، هماهنگی های لازم را جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه ها صورت دادند. استقبال شهروندان جنوب تهران از جشنواره «شهرمهر» گفتنی است جشنواره «شهرمهر» با محوریت و شعار «سبک زندگی، اخلاق شهروندی؛ سیره محمدی» به دنبال آن است که ضمن معرفی سیره و شخصیت والای پیامبر اکرم (ص)، مجموعه آموزه های اخلاق شهروندی از جمله آداب همسایه داری، تکریم سالمندان و احترام به والدین، آداب سفر و استفاده از حمل و نقل عمومی، پوشش مناسب و تغذیه سالم، پاسداشت محیط زیست، احترام به قانون، توجه به معلولان، مسووليت پذيري، مشارکت اجتماعی و ... را از روایات و احادیث نبوی احصاء نموده و در قالب های نو و مخاطب پسند به شهروندان منتقل نماید. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار روند اجرایی جشنواره، به پایگاه اطلاع‌رسانی www.shahremehr.ir مراجعه فرمایند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها