انگلیسی‌هابرای‌تهیه‌غذابخاری‌هاراخاموش‌کردند

کد خبر: 241254

افزایش زیاد فاکتورهای انرژی یک چهارم مادران انگلیسی را مجبور کرده است تا سیستم گرمایش خانه‌های خود را در فصل زمستان خاموش کنند تا بتوانند پول لازم برای غذا دادن به کودکانشان را تامین کنند.

انگلیسی‌هابرای‌تهیه‌غذابخاری‌هاراخاموش‌کردند

فارس: تحقیقات جدید در انگلیس نشان می‌دهد که مادران با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی مجبور شده‌اند تا سیستم گرمایش خانگی خود را خاموش کنند تا بتوانند با پول پس انداز شده از آن مواد غذایی برای کودکان خود بخرند.

این تحقیقات حاکی است: افزایش زیاد فاکتورهای انرژی یک چهارم مادران انگلیسی را مجبور کرده است تا سیستم گرمایش خانه‌های خود را در فصل زمستان خاموش کنند تا بتوانند پول لازم برای غذا دادن به کودکانشان را تامین کنند.

بر اساس نتایج این تحقیقات، 56 درصد از خانواده‌های انگلیسی سیستم گرمایش خانه‌های خود را بعد از رفتن کودکان به مدارس یا خارج شدن از خانه به علت افزایش قیمت انرژی خاموش می‌کنند و این امر باعث شده است که شمار رو به افزایش انگلیسی‌ها پوشاک بیشتری در خانه‌های خود برای گرم شدن مناسب بر تن کنند.

کارشناسان پیش بینی کردند که دو برابر شدن تعداد خانواده‌های دچار "فقر سوخت" با فرارسیدن سال 2016 میلادی افزایش یابد و بیش از نیمی از آنها در حال حاضر سیستم گرمایشی خانه خود را با خارج شدن کودکان از آن خاموش می‌کنند و افراد بالغ لباسهای بیشتری برای مقاومت در برابر سرما می‌پوشند.

نتایج این تحقیقات نشان می دهد: 23 درصد از خانواده‌های انگلیسی در حال حاضر باید بین خرید غذا و استفاده از سیستم گرمایشی یکی را انتخاب کنند و بیش از یک پنجم این خانواده‌ها اذعان کرده‌اند که کودکان آنها به طور منظم به علت سرمای خانه‌ها بیمار می‌شوند.

بر اساس این تحقیقات، 88 درصد خانواده‌های انگلیسی اذعان کرده‌اند که نگرانی بیشتری در زمینه فاکتورهای انرژی در مقایسه با سال قبل دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها