رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

کد خبر: 1287918

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت:پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ را در این محورها نخواهیم داشت.

رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از شناسایی و رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران خبر داد و گفت: در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ در این محورها نخواهیم داشت.

به گزارش پلیس راهور پایتخت، سرهنگ احسان مومنی روز شنبه در این خصوص افزود: پلیس مطالبه گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسایل نقلیه مطالبه‌گری کرده و در عین حال ایمنی راه‌ها را از وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

سرهنگ مومنی اضافه کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده‌ایم و در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد، این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند.

سرهنگ مومنی یادآور شد: همان گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان راه وسیله نقلیه است، قدم‌های زیادی برداشته و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این خصوص گام بردارند./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها