اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران حج عمره

کد خبر: 1287530

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا اعلام کرد که عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه‌ای ۹ ساله در امنیت کامل در حال انجام است.

اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران حج عمره

 سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی گفت: اعزام زائران سرزمین وحی با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سرگرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.  امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران حج عمره

بنی‌اسدی فر درخصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام هستند، گفت:‌ پلیس با اعزام زائران عمره آمادگی لازم را جهت برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها