دانش آموزان بخوانند | آیا مدارس از ۱۴ فروردین دایر است؟

کد خبر: 1282728

مدارس کشور از فردا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ دایر است.

دانش آموزان بخوانند | آیا مدارس از ۱۴ فروردین دایر است؟

 با توجه به اینکه امروز ۱۳ فروردین، آخرین روز تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود، برخی دانش‌آموزان و والدین آنها این پرسش را دارند که آیا مدارس از ۱۴ فروردین دایر است؟پیگیری خبرنگار فارس حاکی از این است که مدارس از فردا ۱۴ فروردین دایر است. آموزش و پرورش برخی استان‌ها نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که مدارس از ۱۴ فروردین دایر است. مدارسی که جزو طرح اسکان نوروزی هستند نیز امروز آخرین روز فعالیت‌شان محسوب می‌شود و قرار است برای حضور دانش‌آموزان آماده شوند./ فارس

 میزبانی مدارس اسکان نوروزی از مسافران منوط به تایید استانداری‌ها

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی مدارس از فردا (سه شنبه ۱۴ فروردین ماه) دایر هستند، گفت: مدرسه های پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می‌توانند همچنان به مسافران خدمات ارائه دهند.

مهدی نیکفر امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره ادامه فعالیت مدارس طرح اسکان نوروزی از فردا اظهار داشت: از روز آخر هفته گذشته به ستاد اسکان آموزش و پرورش اعلام کردیم که مدارس در روز ۱۴ فروردین باز باشند اما قرار بر این شد در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند همچنان تا آخر هفته میزبان مسافران فرهنگی باشند.

وی افزود: به طور مثال در خواست ادامه طرح اسکان نوروزی در شهرهای استان‌ خراسان رضوی، چابهار در استان سیستان و بلوچستان، شهرهای استان اصفهان و شهر طبس وجود دارد، همچنین در استان فارس ۲ یا ۳ پایگاه برای اسکان فرهنگیان دایر هستند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: ادامه اسکان نوروزی با در خواست ستاد اسکان و تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری انجام می‌شود و در صورت ادامه دار بودن اسکان فرهنگیان در مدارس، فعالیت آموزشی دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

مدارس از  ۲۸ اسفندماه گذشته به منظور آغاز تعطیلات نوروزی تعطیل شدند و فعالیت آموزشی آنها از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ از سر گرفته می‌شود./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها