بارش باران و وزش باد شدید در ۸ استان | نقشه آب و هوای استان ها در روز طبیعت

کد خبر: 1282679

در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک، در ارتفاعات بارش برف و در برخی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران و وزش باد شدید  در ۸ استان | نقشه آب و هوای استان ها در روز طبیعت

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش باران و وزش باد شدید طی روز جاری در ۸ استان پیش بینی می‌شود.

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری ۱۳ فروردین، در استان‌های خراسان شمالی، نیمه‌شمالی خراسان رضوی، گلستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، برخی نقاط کرمان، ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین فردا سه‌شنبه ۱۴ فروردین در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند در گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب یزد و ارتفاعات مرکزی در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز جمعه (۱۷ اسفند) در شمال شرق کشور در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها