ماجرای درگیری مسلحانه در منطقه خلیج تهران

کد خبر: 1279913

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در منطقه خلیج تهران خبر داد.

ماجرای درگیری مسلحانه در منطقه خلیج تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در منطقه خلیج تهران خبر داد.

سرگرد محمد زیدی روز دوشنبه گفت: روز گذشته ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات پلیس خبری در خصوص اقدام مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش جنوب غرب تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای کسبه و اهالی محل کرده بودند، دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهمان پس از ورود به یک واحد صنفی اقدام به تیراندازی و مجروح کردن صاحب واحد صنفی کرده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

سرگرد زیدی اضافه کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و مشخص شد عاملان این قدرت نمایی مسلحانه ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بوده که دارای سوابق درگیری و شرارت متعدد هستند.

وی با بیان انیکه تلاش برای شناسایی محل اختفای متهمان آغاز شد، ادامه داد: ماموران پلیس پس از اطلاع از مخفیگاه این افراد شرور، ضمن اخذ دستور قضایی لازم، در یک عملیات ویژه پلیسی هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، گفتند سلاح استفاده شده در صحنه جرم را در اختیار یکی از همدستانشان قرار داده‌اند، افزود: با تکمیل شدن تحقیقات و انجام اقدامات فنس در نهایت مخفیگاه متهم سوم این پرونده در حوالی محله «یافت آباد» شناسایی و ضمن دستگیری این فرد، در بازرسی از محل اختفای او، اسلحه جنگی مورد نظر به همراه دو خشاب و ۱۷ تیر جنگی کشف و توقیف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی تاکید کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد جدی خواهد کرد.

بازگرداندن کیف پول از سوی مامور پاک دست پلیس پایتخت

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از برگرداندن یک عدد کیف گمشده حاوی ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد و تحویل آن به صاحبش توسط احدی از ماموران وظیفه شناس پلیس مترو خبر داد.

سرهنگ عباس کرمی راد ضمن تقدیر از این صحت عمل مامور پلیس مترو، اظهار کرد: مامور این پلیس بعد از پیدا کردن، بلافاصله آن را تحویل فرماندهان خود داده که پس از بررسی کارت‌های شناسایی داخل کیف، توانستند صاحب کیف را پیدا کنند.

وی اظهار کرد: پس از تماس و استعلام مشخصات صاحب مدارک، صاحب آن را شناسایی کردند و در کمال صحت عمل کیف را به صاحبش تحویل دادند.

سرهنگ کرمی راد به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از مأمور وظیفه شناس و امانت دار تقدیر کرد.

کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد محترقه غیرمجاز در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از ۱۰۹ هزار قلم انواع مواد محترقه خارجی و ایرانی غیرمجاز خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و رصدهای اطلاعاتی، ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی گفت: تحقیقات ماموران حاکی از این بود، مقادیری مواد محترقه غیرمجاز توسط خودروهای شوتی به انباری در صالح آباد منتقل و دپو شده است.

سرهنگ افشاری افزود: در بازدید از این مکان ۴۹۷ کارتن حاوی ۱۰۹ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی فاقد مجوزهای قانونی کشف و با دستور قضایی انبار کالا پلمب شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند، اضافه کرد: در این رابطه مالک کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها