ورود به بهشت زهرا (س) شبانه‌روزی شد

کد خبر: 1279653

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س): پنج‌شنبه و جمعه‌ آخر سال ورود به بهشت زهرا (س) شبانه‌روزی شد.

ورود به بهشت زهرا (س) شبانه‌روزی شد

 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پنجشنبه و جمعه آخر سال ورود به بهشت زهرا(س) به صورت شبانه‌روزی است.

جواد تاجیک؛ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در حاشیه دویست و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با برنامه‌ریزی سازمان بهشت زهرا(س) در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار کرد: با توجه به تقارن این ایام ویژه‌برنامه‌هایی نیز از سوی سازمان بهشت زهرا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته قبور بهشت زهرا(س) برای زیارت اهل قبور به صورت شبانه‌روزی خواهد بود و خانواده‌ها می‌توانند برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال از تمام درب‌ها وارد بهشت زهرا شوند.

تاجیک گفت: همچنین ویژه برنامه‌ای نیز برای سال تحویل در مزار گلزار شهدا در نظر گرفته شده و خانواده‌ها می‌توانند هم در این محل و در سایر قبور برای سال تحویل در بهشت زهرا حضور داشته باشند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا افزود: البته فردا جلسه‌ای با شورای تامین برای شبانه‌روزی کردن بهشت زهرا خواهیم داشت و در ادامه در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای روان‌سازی و تردد خودروها در مسیر بهشت زهرا اشاره کرد و افزود: تمهیداتی نیز در حوزه ترافیکی پیش‌بینی شده است.

تاجیک همچنین در ارتباط با برنامه‌ریزی بهشت زهرا در ایام ماه مبارک رمضان برای حضور خانواده‌ها گفت: به دنبال این هستیم که شب‌ها درب‌های بهشت زهرا را برای ورود افراد باز کنیم البته این مسائل باید در شورای تامین مطرح و بعد عملیاتی و اجرا شود اما طبق سنوات گذشته بهشت زهرا در لیالی قدر به صورت شبانه‌روزی باز خواهد بود./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها