اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه | مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | مدارس کدام استان‌ها فردا ۱۳ اسفند تعطیل است؟

کد خبر: 1278161

مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه | مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | مدارس کدام استان‌ها فردا ۱۳ اسفند تعطیل است؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان تهران به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

امروز در اکثر نقاط استان تهران شاهد سردی هوا هستیم و خانواده ها نگران از اینکه دانش آموزانشان در این هوای سرد دچار مریضی بشوند و منتظر اعلام رسمی برای تعطیلی فردا هستند.

تا این لحظه تنظیم خبر، فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ همه مدارس شهرهای استان تهران باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا یکشنبه نیست.

اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع: اندیشه معاصر

مدارس کدام استان‌ها فردا ۱۳ اسفند تعطیل است؟

گرچه احتمال ورود سامانه بارشی جدید در تهران و برخی شهرها وجود دارد اما هنوز خبری در مورد تعطیلی مدارس گزارش نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، دمای هوای استان تهران و برخی شهرها در حال افزایش است، گرچه احتمال ورود سامانه بارشی جدید وجود دارد. اما هنوز خبری در مورد تعطیلی مدارس گزارش نشده است.

منیبان در این زمینه نوشت:سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش‌ها از فردا شب با ورود سامانه بارشی جدید و افزایش نسبی دما از امروز تا چهارشنبه در غالب مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز در برخی مناطق شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید و گاهی گردوخاک رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۱۲ اسفند) در برخی نقاط شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد شدید و گاهی خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور در روز جاری جو آرام حاکم خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها