تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

اطلاعیه فوری تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه ۸ اسفند | مدارس تعطیل شد +لیست استان ها

کد خبر: 1277231

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس این استان ها در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

اطلاعیه فوری تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه ۸ اسفند | مدارس تعطیل شد +لیست استان ها

خبرنگار شکیبا بقال زاده: به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به اطلاعیه ستادپیشگیری ؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان؛ تمامی مدارس استان درتمامی مقاطع تحصیلی درتاریخ هشتم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات نیز 13 پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت 12 ظهر سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

مدارس این مناطق گیلان، فردا سه شنبه تعطیل شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی ۷ اسفند و دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان، آغاز به‌کار ادارات و نهادها به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه ۸ اسفند در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا تعطیل اعلام شده است.

کدام مدارس قزوین سه‌شنبه غیرحضوری است؟

تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان، طی روز سه‌شنبه ۸ اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان قزوین، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس و ادارات خراسان رضوی فردا 8 اسفند

مدارس خراسان رضوی برای فردا و پس فردا غیرحضوری شد

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی در مشهد و خراسان رضوی برای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد.

جواد خدایی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و به‌منظور مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲، غیرحضوری شد و خاموشی سامانه گرمایشی این مجموعه‌ها الزامی است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد سامانه گرمایشی ادارات صرفاً با استفاده از سوخت دوم بهره‌برداری شود

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی با دورکاری کارکنان دارای فرزند زیر ۶ سال موافقت کنند.

کلیه فعالیت های آموزشی در خراسان رضوی برای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم اسفند غیرحضوری شد.

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس برای روزهای پایانی هفته به دلیل سرما و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل اعلام شد و هنوز اطلاعیه ای در مورد تعطیلی ادارات استان صادر نشده است که تا ساعاتی دیگر اخبار تکمیلی برای تعطیلی ادارات در روز سه شنبه و یا تاخیر برای حضور در محل کار کارمندان ارائه خواهد شد .

تعطیلی مدارس قم، البرز و قزوین غیرحضوری شد

استانداری قم اعلام کرد به‌دلیل بارش برف، سرمای هوا و یخبندان سه‌شنبه همۀ مدارس استان غیرحضوری است.

همچنین به‌دلیل تداوم سرما و یخ‌بندان فردا مدارس ابتدایی استان‌های البرز و قزوین غیرحضوری است.

تعطیلی تمام مدارس رشت و سیاهکل/آغاز کار ادارات این دو شهرستان با ۲ساعت تاخیر

 سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان:بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه نیز فردا سه شنبه ۸ اسفند تعطیل  است.

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار، آغاز بکار۸ ادارات و نهادها بجز دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تاخیر خواهد بود./صداوسیما

به‌دلیل تداوم سرما و یخ‌بندان فردا مدارس ابتدایی استان‌ البرز غیرحضوری است.

مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل شد

مهدهای کودک و پیش دبستانی در البرز فردا سه شنبه تعطیل شد.احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه بارشی و یخبندان، فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری است.

 تعطیلی مدارس البرز فردا هم ادامه دارد

تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی در البرز فردا هم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، احمد افضلی گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، فردا سه شنبه 8 اسفندماه، تعطیلی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: این تصمیم در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز اتخاذ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تأکید بر رعایت الگوی مصرف از شهروندان درخواست کرد: مدیران استان را با مدیریت مصرف بهینه انرژی به منظور جلوگیری از تعطیلی صنایع یاری کنند.

مدارس خراسان رضوی فردا و پس‌فردا مجازی شد

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی: کلیه فعالیت‌های آموزشی در خراسان رضوی برای سه شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد.

کلیه مدارس فیروزکوه سه شنبه ۸ اسفندماه تعطیل شد

 فردا فعالیت مدارس استان مرکزی غیرحضوری شد

براساس تصمیم گیری مسئولان استان مرکزی در مجموعه مدیریت بحران، فعالیت مدارس استان مرکزی فردا ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، با توجه به فعالیت سامانه های بارشی در سطح استان مرکزی که از روز گذشته در استان مرکزی فعال شده، در پی بارش برف و برودت هوا فردا فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی تعطیل است و فعالیت ادارات با تاخیر آغاز می‌شود.

این درحالیست که فعالیت مدارس استان مرکزی فردا 8 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود همچنین براساس تصمیمات اتخاذ شده در حوزه مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

در این راستا براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه 8 اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد که از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند‌.

 تمامی مدارس کاشان فردا غیرحضوری شد

فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان به دلیل برودت دما و بارش برف خبر داد.

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: با توجه به افزایش بارش رحمت الهی و احتمال یخ زدگی و بروز مشکلات برای شهروندان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی در روز سه‌شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: شهروندان تا حدامکان از تردد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر خودداری نموده و در صورت لزوم حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم با توجه به کاهش دما نسبت به مدیریت مصرف انرژی توجه ویژه‌ای داشته باشند، ابراز داشت: از شهروندان درخواست داریم تا با پوشش مناسب در منزل دما را در شرایط استاندارد تنظیم کنند.

زارعی با بیان اینکه بارش نزولات آسمانی بر اساس پبش‌بینی‌ها در کاشان ادامه دارد، گفت: از شهروندان درخواست داریم تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان خودداری کرده و در صورت اجبار ار وسایل و تجهیزات کافی زمستانی برخوردار باشند.

مدارس ۱۵ شهر استان تعطیل شد/تاخیر یک ساعته بازگشایی مدارس اصفهان

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه مدارس شهر اصفهان با یک ساعت تاخیر بازگشایی می‌شود.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نائین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

مدارس برخی شهرهای لرستان غیرحضوری شد

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس برخی شهرهای لرستان غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد دورود، دلفان، سلسله و بخش‌های کاکاوند، اشترینان، زاغه، بیرانوند، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش‌های ذکر شده با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند.

همچنین ادارات این شهرها و بخش‌ها با تأخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد.

سایر شهرهای استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.

آغاز مدارس استان سمنان با یک ساعت تاخیر

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس و کودکستان به دلیل برودت هوا با ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جمال وزیری بیان کرد: در پی تداوم برودت هوا آغاز فعالیت کودکستان‌ها با یک‌ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه کارگروه استانی مدیریت بحران با توجه به تداوم برودت هوا گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: فعالیت کودکستان‌ها و مدارس تا پایان همین هفته، ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود.

وزیری گفت: مدارس نوبت عصر نیز به روال عادی برقرار است.

غیرحضوری شدن مدارس روستایی بیجار در ۸ اسفند ماه

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار از غیرحضوری شدن مدارس روستایی بیجار در ۸ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم منتشلو شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌ها از غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت برخی از مدارس شهرستان بیجار در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا سه شنبه هشتم اسفندماه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین مدارس دوره ابتدایی سطح شهر به صورت غیرحضوری بوده و مدارس متوسطه اول و دوم سطح شهر نیز با تأخیر و از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

فردا فعالیت مدارس ۲ شهرستان سمنان غیرحضوری و بقیه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: فعالیت مدرسه‌های دیباج و کلاته دامغان و روستاهای فولادمحله و چاشم مهدیشهر در پی بارش برف و تداوم برودت هوا غیر حضوری و آغاز فعالیت کودکستان‌ها، مدارس و تمامی ‌ادارات استان سمنان با یک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجمال وزیری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: طبق مصوبه کارگروه استانی مدیریت بحران با توجه به تداوم برودت هوا، ساعت فعالیت کودکستان‌ها، مدارس و تمامی ادارات آموزش و پرورش استان از فردا سه‌شنبه هشتم اسفند تا پایان هفته، با یک‌ساعت تاخیر، ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و مدرسه‌های نوبت عصر نیز به‌ روال عادی برقرار است.

این مسوول بیان کرد: در پی بارش برف، لغزندگی معابر عمومی و برودت هوا، تمامی کودکستان‌ها و مدارس روستاهای چاشم و فولادمحله از توابع شهرستان مهدیشهر و هم‌چنین تمامی مدارس دیباج و مدارس ابتدایی کلاته دامغان، فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ۱۴۰۲ غیرحضوری و آموزش‌ها به‌صورت مجازی در بستر شبکه شاد ارائه خواهد شد.

 یکهزار و ۲۸ مدرسه با ۱۱ هزار و ۲۰۰ نیرو در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرای ۱۳۳ هزار دانش آموز این استان است.

هواشناسی استان سمنان شرایط نامساعد جوی و کاهش دما تا پایان هفته پیش‌بینی کرده است.

فعالیت مدارس برخی مناطق کردستان فردا غیرحضوری یا با تاخیراعلام شد

آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد:با توجه بخ برودت هوا و یخبندان، فعالیت مدارس برخی از،مناطق استان فردا سه‌شنبه در نوبت صبح غیرحضوری یا با تاخیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، براین اساس و با عنایت به تصمیم فرمانداران مریوان و سروآباد، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمام دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی این ۲شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شروع به کار مدارس کامیاران با تاخیر

با توجه به برودت هوا و در راستای رفاه حال دانش آموزان، والدین و فرهنگیان و با تصمیم فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران کامیاران، فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با تأخیر و راس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

تاخیر در آغاز به فعالیت مدارس شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار سنندج فردا سه‌شنبه هشتم اسفند فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همچنین با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار دیواندره، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه فعالیت کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تأخیر در شروع به کار مدارس سقز

با موافقت فرماندار ویژه شهرستان سقز و به علت برودت هوا و امکان یخبندان معابر، فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

جزئیات فعالیت مدارس و ادارات لرستان در روز سه‌شنبه اعلام شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و فعالیت مدارس برخی از شهرها و بخش‌های استان فردا سه‌شنبه هشتم اسفند با تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان مهدی پازوکی اظهار کرد: با توجه به اُفت شدید دما فعالیت مدارس و مراکز آموزشی مقاطع متوسطۀ اول و دوم، بانک‌ها، ادارات و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله، دلفان، خرم‌آباد و چگنی و بخش‌های اشترینان، سیلاخور، کاکاوند زاغه بیران‌شهر، زز و ماهرو و پاپی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش در مقاطع ابتدایی و پیش‌ دبستانی و مهدکودک‌ها در نوبت صبح در این شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز به صورت غیر حضوری در بستر شاد خواهد بود.

وی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی است و به روال شرایط عادی خدمات‌دهی خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد برقرار است افزود: بارش برف محور ۹۰ روستای الیگودرز، ۴۴ روستای ازنا و ۴۰ روستای دورود، ۵۵ روستای بروجرد در پی بارش شدید برف، هم‌اکنون مسدود شده ‌است.

پازوکی بیان کرد: گردنه‌های گله‌بادوش، آبشار، امامزاده، فرسش و شیخان و گله‌مویه در الیگودرز هم‌اکنون مسدود است و تردد در گردنه‌های هیراب محورهای مواصلاتی صعب‌العبور و کوهستانی به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی جاده‌ها صرفا با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و تلاش راهداران برای بازکردن محورهای روستایی ادامه دارد.

فردا سه‌شنبه فعالیت ادارات مشهد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

 فرماندار مشهد گفت: فردا سه‌شنبه همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان مشهد به علت لغزندگی معابر و برودت هوا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

محسن داوری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی و با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی در مشهد مانند دیگر مناطق استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری انجام شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش های رگباری و برف که از دیروز در نیمه شمالی استان از جمله مشهد آغاز شده تا روز سه شنبه به شکل بارش برف و کولاک ادامه خواهد داشت و سراسر استان را از نظر یخ زدگی و لغزندگی جاده ها و معابر، تشکیل مه، کاهش دید و اختلال در سیستم حمل و نقل تحت تاثیر قرار خواهد داد.

چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهرهای «مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود» و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند.

تاخیر ۲ ساعته برای نوبت صبح مدارس ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه

براساس اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه تمامی مدارس ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه صبح فردا سه‌شنبه با ۲ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه با توجه به برودت هوا، فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه نوبت صبح سطح استان کرمانشاه در ۱۱ شهرستان با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بر اساس این تصمیم به استثنای شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب تمامی مدارس استان با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است، بخش گواور شهرستان گیلانغرب هم شامل این تأخیر ۲ ساعته می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها