اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفندماه تعطیل شد

کد خبر: 1277061

مدارس ابتدایی البرز فردا غیرحضوری شد

اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفندماه تعطیل شد

معاون عمرانی استاندار البرز: مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد‌‌.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا دوشنبه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی در استان البرز غیر حضوری است.

احمد افضلی از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیر حضوری شدن آموزش مقطع تحصیلی ابتدایی در استان البرز در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: از مردم تقاضا داریم در جهت مدیریت مصرف انرژی تلاش کنند تا در روزهای آتی بدون وجود هرگونه مشکل از این روزهای سرد و سخت عبور کنیم./مهر

مدارس فیروزکوه فردا مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

تعطیلی مدارس در برخی مناطق اردبیل

آموزش و پرورش استان اردبیل:به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری خواهد بود‌.

همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره‌های پیش‌دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس برخی مناطق کردستان روز دوشنبه غیرحضوری است

براساس اعلام آموزش و پرورش کردستان مدارس برخی مناطق استان روز دوشنبه بدلیل برودت هوا غیرحضوری است و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، براین اساس، با توجه به برودت هوا و با تصمیم فرماندار بیجار، فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین دوره ابتدایی سطح شهرهای این شهرستان به‌صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز این شهرستان در روز دوشنبه تعطیل است.

همچنین فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه منطقه کرانی به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌شود و مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

تاخیر در شروع به فعالیت مدارس دیواندره

با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره نیز بدلیل برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تاخیر در شروع به فعالیت مدارس مریوان

با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار مریوان به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس شهرستان بانه

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای بانه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل است.

تمام مدارس استان همدان فردا غیرحضوری شد

باتوجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

براساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، باتوجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا -دوشنبه ۷ اسفند- در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا -دوشنبه ۷ اسفند- تعطیل هستند.

ضرورت دارد مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

مدارس ۲ شهر اصفهان تعطیل شد / مدارس ۱۰ شهر با تاخیر باز می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی مدارس شهرستان‌های خوانسار و خور و بیابانک فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه خبر داد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان فردا با یک ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: یک ساعت تأخیر ابتدای روز، به انتهای ساعت آموزشی مدارس اضافه خواهد شد.

مدارس گلستان، زنجان و یزد غیرحضوری شد

اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان: ‌با توجه به برودت شدید هوا فعالیت حضوری شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان و مدارس استثنایی(در هر سه مقطع)، فردا به‌شکل مجازی پیگیری خواهد شد.

ستاد مدیریت بحران استان یزد: آموزش حضوری مدارس ابتدایی استان یزد به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست،به علت برودت هوا فردا تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ادارهٔ آموزش و پرورش گلستان: برخی از مدارس این استان به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا فردا غیرحضوری است.

مدارس قم غیر حضوری شد

تاخیر یک ساعته ادارات و دانشگاه‌ها

مدیر کل مدیریت بحران قم:با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم فردا دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادارات و دانشگاهها نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدارس ساوه غیرحضوری شد

بنا بر اعلام فرمانداری ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس شهرستان ساوه غیرحضوری شد.

بر اساس اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس شهرستان ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه در شیفت صبح غیرحضوری شد.  در خصوص فعالیت مدارس در شیفت بعدازظهر نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارس پردیس غیرحضوری شد

فرماندار پردیس گفت:به دلیل برودت هوا و شرایط آب‌ و هوایی مدارس این شهرستان فردا دوشنبه هفتم اسفندماه بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس️ محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس دقایقی پیش طی اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس شهرستان مردیس خبرداد و اظهار کرد: مدارس شهرستان پردیس فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر غیر حضوری شد.وی گفت: با توجه به شرایط جوی و همچنین برودت هوا و برای حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مربیان، مدارس شهرستان در دو نوبت برای تمام مقاطع غیر حضوری برگزار خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس کاشان

فرماندار کاشان گفت: مدارس شهرستان کاشان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه، ۷ اسفند به‌صورت غیرحضوری خواهد بود .

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی  فرمانداری کاشان؛ محمدشریف زارعی، اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی بر منطقه کاشان و همچنین سردی و برودت هوا در مناطق کوهستانی، مدارس شهرستان غیرحضوری فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به سردی هوا و به منظور جلوگیری از کمبود انرژی تا حد امکان در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند.

زارعی تاکید کرد: رانندگان در هنگام تردد در جاده های مناطق کوهستانی و برف گیر حتما وسایل ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

غیرحضوری شدن آموزش در برخی مدارس خراسان‌جنوبی

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس ۵ شهرستان استان خبر داد.

محمدعلی آخوندی، امشب ۶ اسفند با اعلام این خبر، اظهار کرد: درپی بارش نزولات جوی و افت دما، آموزش در مدارس شهرستان های زیرکوه، سربیشه، درمیان، قاینات و بیرجند به شکل غیرحضوری می باشد.

وی تصریح کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی نیز در این ۵ شهرستان با دو ساعت تأخیر دایر می شوند.

به گفته وی؛ خدمات دهی در دستگاه های خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی به روال شرایط عادی خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری متذکر شد: هرگونه تغییر در روال خدمات دهی دستگاه ها، متعاقباً اعلام می گردد.

آخوندی اظهار داشت: باتوجه به افت شدید دما به شهروندان توصیه می شود به جهت حفظ پایداری شبکه، در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

وی تأکید کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی هم مکلفند تا روز شنبه دوازدهم اسفندماه از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند.

غیرحضوری شدن و آغاز با تاخیر مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد؛ همچنین کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

حسین محمدزاده در خصوص فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد؛ همچنین کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان‌های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدزاده بیان کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است، بنابراین به همین منظور اولیا و دانش‌آموزان باید آخرین اطلاعات در خصوص غیر حضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi  در پیام‌رسان شاد، پیگیری کنند.

برف مدارس ابتدایی سرخس را غیرحضوری کرد

 فرماندار سرخس گفت: بارش برف و متعاقب آن سرمای هوا، سبب شد تمامی مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان سرخس فردا دوشنبه به صورت غیرحضوری برگزار شود.

حسن نوری‌زاده، در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبراظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد بحران سرخس و برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ فعالیت آموزشی تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستاهای شهرستان سرخس در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان «شاد» ادامه می‌یابد، افزود: فردا همچنین تمام مهدهای کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های شهرستان تعطیل هستند.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و نیروهای کادر درمان و امداد ‌و نجات شهرستان نیز در آماده‌باش کامل‌ هستند.

وی همچنین از شهروندان شهرستان کلات خواست با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی(برف) تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد ضروری در داخل جاده‌ها تجهیزات زمستانه از قبیل لباس گرم، زنجیر چرخ و...به همراه داشته باشند و باک خودرویشان پر باشد و در مسیر سفر با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

فردا فعالیت برخی از مدارس آموزش و پرورش خراسان رضوی غیر حضوری شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان از تعطیلی و غیرحضوری شدن برخی مدارس خراسان رضوی خبر داد.

محمدزاده اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دونوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دوساعت تاخیر آغاز خواهد شد.حسین محمدزاده افزود:: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دونوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دوساعت تاخیر آغاز خواهد شد.وی افزود: کلیه مهد های کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش وتوانبخشی شهرستان های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل می باشد.

همه دانش‌آموزان کرمانی فردا تعطیل شدند

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان اظهار داشت: آموزش برخی از مدارس استان کرمان به‌علت بارش برف و باران، برودت هوا و آبگرفتگی معابر فردا دوشنبه غیرحضوری است.مهران باهری  با اعلام این خبر افزود: فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه جاری مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مدارس شهرستان رفسنجان فردا در تمامی مقاطع تعطیل شد

مدارس شهرستان رفسنجان در کلیه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه تعطیل اعلام شد.

به نقل از  ارتباطات و روابط عمومی آموزش و پرورش رفسنجان، مدارس شهرستان رفسنجان به علت بارش برف و برودت هوا، در کلیه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، دوشنبه ۷ اسفند ماه تعطیل اعلام شد.پیش از این تنها مقطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل اعلام شده بود.

برودت هوا مدارس شهرستان آوج را غیرحضوری کرد

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از غیرحضوری شدن مدارس این شهرستان در نوبت صبح روز دوشنبه ۷ اسفندماه خبر داد.

اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از غیرحضوری شدن کلیه مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تعطیلی در نوبت صبح روز دوشنبه ۷ اسفندماه خبر داد.در متن این اطلاعیه آمده است: «به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، متوسطه و مدارس استثنایی، شهرستان آوج، طی روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در نوبت صبح غیر حضوری، می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.همچنین فعالیت مابقی مناطق استان حضوری است.»

مدارس استان مرکزی فردا دوشنبه تعطیل است

مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: مدارس استان مرکزی فردا دوشنبه در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید محترمی اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و جهت پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در محورهای برفگیر؛ کلیه مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در شهر و روستای شهرستان‌های اراک (ناحیه یک و دو) تعطیل است.

وی افزود: همچنین مدارس زرندیه، نوبران، آشتیان، ساوه، کمیجان، سربند، شازند، خنداب، محلات، خمین، فراهان، تفرش، دلیجان فردا دوشنبه در نوبت صبح و عصر تمام مقاطع تحصیلی نیز تعطیل است.

محترمی گفت: همچنین فعالیت ادارات و بانک‌ها نیز فردا با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها