محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای مازندران

کد خبر: 1277057

مازندران رئیس پلیس راه استان مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان خبر داد و گفت: احتمال تداوم مسدودی در روز دوشنبه نیز محتمل است.

محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای مازندران

مازندران رئیس پلیس راه استان مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان خبر داد و گفت: احتمال تداوم مسدودی در روز دوشنبه نیز محتمل است.

سرهنگ یدالله جهانتاب در گفت‌وگو با ایسنا از یک طرفه شدن محور کندوان خبر داد و اظهار کرد: این محور از تهران و کرج به سمت چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه مسدود خواهد بود.

 وی افزود: محور کندوان ممکن است فردا به دلیل تداوم تخلیه بار ترافیکی مجدد مسدود شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران ترافیک در محدوده هزارچم و شمال به جنوب سنگین و نیمه سنگین بوده و در محور هراز نیز از سه راهی چلاو تا امامزاده هاشم سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.

جهانتاب افزود: محور سوادکوه نیز با وجود بارش‌ها تردد به صورت عادی جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت آب و هوایی در راه‌های مواصلاتی استان به صورت بارش باران و برف و در محورهای کوهستانی بوده و شاهد مه گرفتگی هستیم.

رئیس پلیس راه استان مازندران در توصیه‌ای گفت: رانندگان در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 ترافیک سنگین در محورهای مازندران/ چالوس ـ کرج ‌یک‌طرفه شد

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محور چالوس ـ کرج محدوده کندوان به منظور کاهش بار ترافیکی یک‌طرفه شد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با تسنیم در ساری اظهار داشت: تردد از آزادراه تهران ـ شمال و محور چالوس در مسیر چالوس به تهران یکطرفه است .

وی با بیان اینکه  ترافیک در محور چالوس محدوده‌های ماسال و هزارچم سنگین است، افزود: ترافیک در محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت محدوده آب اسک و حدفاصل پلور سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: ترافیک در محور سوادکوه نیز سنگین گزارش شده و با ریزش برف در گردنه‌های برفگیر روبرو هستیم.

جهان‌تاب با بیان اینکه ترافیک در محور فیروزکوه مسیر حدفاصل ورسک تا گدوک و محدوده آبسرد هم سنگین  است از رانندگان خواست با احتیاط در محورها برانند و با توجه به لغزندگی معابر و مه گرفتگی در مسیرهای مواصلاتی مازندران جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی گفت: تمام محورهای شمالی با بارش برف و باران همراه است و بنابراین رانندگان از توقف در مسیر راه‌ها پرهیز کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در ارتفاعات بالادست در محور  سیاه‌بیشه، کمرزرد، هریجان بارش برف و باران را شاهدیم و رانندگان  با به همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در جاده برانند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها