تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

کد خبر: 1273969

رئیس اورژانس استان تهران تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح کرد.

تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

محمد اسماعیل توکلی  درباره تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران گفت: اورژانس استان تهران من دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمهیداتی را نیز برای ارائه خدمات درمانی و امدادی به راهپیمایان درنظرگرفته است. بر این اساس ۹۰ دستگاه آمبولانس و ۵۰ دستگاه موتورلانس در نقاط مختلف مسیر راهپیمایی مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین دو فروند بالگرد، سه دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه کامیون پشتیبان عملیات نیز در این ماموریت به کار گرفته شده است.

رئیس اورژانس استان تهران با بیان اینکه پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در مسیرهای اصلی راهپیمایی مستقر خواهد شد، گفت: استقرار دو دستگاه موبایل کلینیک، ۲۰ خودروی فرماندهی و پشتیبان، ۲۲ دستگاه آمبولانس خصوصی در حلقه دوم و پشتیبان، پنج دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار، یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار از دیگر تمهیدات اورژانس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ است.

توکلی با بیان اینکه ۵۲۰ نیروی انسانی و تکنسین اورژانس نیز در این ماموریت‌ها درآماده‌باش قرار دارند، ادامه داد: راهپیمایان در صورت بروز هرگونه حادثه یا احساس ضعف و بدحالی می‌توانند ضمن خونسردی به عوامل اورژانس مستقر در مسیر راهپیمایی مراجعه کرده یا با مرکز فوریت‌های امدادی ۱۱۵ تماس بگیرند.

وی در پایان گفت: استقرار عوامل اورژانس از ساعاتی پیش از شروع راهپیمایی آغاز شده و تا پایان راهپیمایی و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها