فعالیت آزمایشی اولین اتوبوس‌ برقی پایتخت در خیابان ولی‌عصر(عج)

کد خبر: 1272243

نخستین اتوبوس برقی پایتخت فعالیت خود را به طور آزمایشی در خط میدان راه آهن ـ پارک‌وی در خیابان ولی‌عصر(عج) تهران آغاز کرده است.

 فعالیت آزمایشی اولین اتوبوس‌ برقی پایتخت در خیابان ولی‌عصر(عج)

نخستین اتوبوس برقی پایتخت فعالیت خود را به طور آزمایشی در خط میدان راه‌آهن ـ پارک‌وی در خیابان ولی‌عصر(عج) تهران آغاز کرده است. این اتوبوس تولید کشور چین است که برای انجام تست‌های فنی و بررسی عملکرد و کارایی، در خطوط اتوبوسرانی به صورت آزمایشی فعال شده که در صورت برآوردن توقعات نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت مربوطه اقدام می‌شود.

باتری این اتوبوس از نوع لیتیومی با توان 423 کیلووات و دارای استانداردهای روز اتحادیه اروپا است که با توجه به خطوط شمالی جنوبی اتوبوسرانی قابلیت حرکت در شیب 20 درصد را دارد و با هر بار شارژ توان حرکت تا 200 کیلومتر را دارد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ابتدای سال به طور جدی اقداماتی را در جهت نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی به ویژه در حوزه اتوبوس برقی انجام داده و قراردادهایی نیز با شرکت‌های داخلی برای خرید اتوبوس برقی منعقد کرده است.

اتوبوس مذکور با فعالیت در خط 7 اتوبوس‌های تندرو و مسیر میدان بهارستان تا میدان جمهوری اسلامی ضمن جابجایی شهروندان، مورد بررسی فنی میدانی قرار گرفته است./ تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها