مدارس روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه تعطیل شد | کدام مدارس فردا سه‌شنبه غیر حضوری است؟

کد خبر: 1268804

برخی از مدارس استان اردبیل برای چهارمین روز متوالی به دلیل برودت هوا و بارش برف غیرحضوری شد.

مدارس روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه تعطیل شد | کدام مدارس فردا سه‌شنبه غیر حضوری است؟

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل ۳روز متوالی در پی بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

حسن اسکندرزاده، اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر، فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر طی ۳ روز متوالی تعطیل شد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد./مهر

مدارس شیف صبح آستارا تعطیل شد

فرماندار آستارا از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل برودت هوا و یخبندان خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، به دنبال بارش برف در شهرستان آستارا، یخبندان در روز سه شنبه قطعی است.

فرماندار آستارا ادامه داد: بر این اساس و با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کلیه مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان آستارا در شیفت صبح روز سه شنبه تعطیل است./مهر

 مدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی سه شنبه ۲۶ دی غیرحضوری شد؟

بارش برف همراه با سرما و یخ زدگی معابر مدارس برخی مناطق استان آذربایجان شرقی را برای سومین بار درهفته جاری به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز سه شنبه 26 دی ماه 1402 در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

ورزقان

فعالیت مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری خواهد بود.

گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطقی که مدارس غیر حضوری شده است لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

هوراند

مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

کلیبر

فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

 اداره‌های برخی از مناطق اردبیل فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ادارات ۵ شهرستان استان اردبیل به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان فردا با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با موافقت استاندار، با توجه به بارش برف و برودت هوا، آغاز به‌کار همه بانک‌ها، بخش‌های اداری دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان در روز سه‌شنبه ۲۶ دی، با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

در ۲ روز گذشته شاهد بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان اردبیل بودیم که همین امر سبب تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های استان اردبیل شده بود.

با توجه به اطلاعیه هواشناسی اردبیل طی ساعات شبانه و صبحگاهی، برودت هوا و یخبندان در غالب مناطق استان به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی قابل توجه بوده و مصرف بهینه حامل‌های انرژی تاکید می‌‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها