اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 24 دی ماه | کدام مدارس تعطیل شدند؟

کد خبر: 1268334

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف مدارس هشت شهر استان اردبیل فردا تعطیل شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 24 دی ماه | کدام مدارس تعطیل شدند؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف مدارس هشت شهر استان اردبیل فردا تعطیل شد.

کلام‌الله صفری اظهار داشت: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد تا دانش‌آموزان از فرآیند تحصیلی باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط جوی سرد بارشی امروز نیز در نوبت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان تعطیل شده بود تا دانش‌آموزان فرآیند آموزشی خود را در بستر شبکه شاد انجام دهند.

صفری افزود: خانواده‌ها در این شرایط باید به روند تدریجی تحصیل فرزندانشان از طریق شبکه شاد توجه کرده و زمینه آموزش فراگیر را با کیفیت و مطلوبیت خاص فراهم کنند.

به گزارش تسنیم، اما بارش سنگین برف نه تنها مدارس شهرهای مختلف استان اردبیل را به تعطیلی کشاند، بلکه بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات تمام رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه 24 دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در اردبیل، تمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را در روز یکشنبه 24 دی لغو کرده و امتحانات به چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.

 پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی قم مجازی شد

ستاد مدیریت بحران قم ‌از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک‌‌ این استان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ‌با اعلام ستاد مدیریت بحران استان قم، به دلیل برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی فعالیت‌ تمامی پیش‌دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی استان قم برای فردا 24 دی‌ماه غیرحضوری است.

در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده‌ است:‌ با توجه به برودت دما و وارونگی در روز یکشنبه 24 دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه خاطرنشان شده است:‌ لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی برگزار می‌شود.

غیر حضوری شدن برخی مدارس آذربایجان شرقی در روز یکشنبه

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی بارش برف در شهرستان‌های استان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیر حضوری است.

بارش برف مدارس چالدران،قطور و صفاییه را غیرحضوری کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا یکشنبه در شیفت صبح مدارس چالدران، قطور و صفاییه غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین این اطلاعیه می‌افزاید، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های قطور و صفائیه شهرستان خوی، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس ابتدایی همدان تعطیل شد

مدارس ابتدایی همدان فردا یکشنبه به علت برودت هوا و وزش باد شدید غیرحضوری شدند

بارش برف دانشگاه‌های اردبیل را به تعطیلی کشاند؛ لغو آزمون‌ها

برودت هوا و بارش سنگین برف در استان اردبیل، دانشگاه‌ها را نیز به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دانشگاه‌های استان اردبیل، فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل شدت بارش برف و برودت هوا دانشگاه‌های محقق اردبیلی، فرهنگیان، آزاد، فنی و حرفه‌ای و علوم پزشکی تعطیلی خود را اعلام کرده و با لغو امتحانات مقرر شد در زمان دیگر این امتحانات برگزار شود.

روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اردبیل نیز اعلام کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی کلیه امتحانات این دانشگاه در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و در همان ساعت به روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.

علاوه بر تعطیلی مدارس در اکثر شهرهای استان اردبیل در نوبت صبح و عصر، تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز اعلام شد.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

همچنین کلاس‌های دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

اما دانشگاه فنی و حرفه‌ای اردبیل نیز به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران را در اردبیل لغو و به زمان جدید موکول کرد.

امتحانات آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران خلخال نیز مطابق برنامه امتحاناتی برگزار خواهد شد.

اما دانشگاه فرهنگیان اردبیل شامل پردیس علامه طباطبایی، مرکز آزادگان نیر و پردیس بنت‌الهدی اردبیل به دلیل بارش برف و برودت هوا و کندی تردد تعطیل و امتحانات روز یکشنبه ۲۴ دی به زمان دیگر موکول شد.

 برف، مدارس آستارا را تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی تعدادی از مدارس آستارا خبر داد و گفت: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا فردا تعطیل است.

محمدحسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش نزولات جوی و کاهش محسوس دما اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان و کادر آموزشی، آموزش در برخی از مدارس استان فردا یکشنبه به صورت غیرحضوری دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آستارا فردا تعطیل است، افزود: این مدارس در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از مدیران مدارس خواست تا اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس داشته باشند.

 مدارس فریمان فردا تعطیل شد

مدارس شهرستان فریمان به دلیل آلودگی هوا فردا یک شنبه ۲۴دی‌ماه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

گرد و خاک شدید و طوفان‌های بی سابقه در فریمان مدارس این شهرستان را در شیفت صبح و عصر فردا امروز تعطیل کرد.

 بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار شهرستان فریمان، به علت وجود ریزگرد‌های موجود در هوا فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه، مدارس ابتدایی در نوبت صبح و بعدازظهر در سطح این شهرستان به صورت غیرحضوری در شبکه آموزشی «شاد» برگزار خواهد شد.

 مدارس آسارا غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: مدارس آسارا به واسطه بارش برف غیرحضوری شد.

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به واسطه بارش سنگین برف مدارس آسارا غیرحضوری شد‌.

وی با بیان اینکه کولاک و یخبندان برای این بخش پیش بینی شده است، اضافه کرد: همین امر موجب شد تا تصمیم گیری برای غیرحضوری شدن تمامی مقاطع لحاظ شود.

 مدارس ابتدایی دیواندره یکشنبه غیرحضوری است

مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان دیواندره به دلیل کولاک شدید و برودت هوا فردا یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، آموزش و پرورش شهرستان دیواندره اعلام کرد، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن تمامی معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دیواندره، فردا یکشنبه مورخ ۲۴ دی‌ماه جاری فعالیت تمامی مدارس ابتدایی سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شده است، که مراکز پیش‌دبستانی این شهرستان هم فردا یکشنبه تعطیل است.

گفتنی است، روز شنبه هم مدارس شهرستان‌های دیواندره، بانه و بخش‌هایی از سنندج و مریوان هم به دلیل بارش برف بصورت غیرحضوری برگزار شد.

 برف مدارس شهرستان اشنویه را غیرحضوری کرد

اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای این استان به علت بارش برف خبر داد.

اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای این استان به علت بارش برف خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛

با توجه به بارش برف و برودت هوا و لغزندگی جاده‌ها، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان اشنویه در شیفت صبح، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای قنات باقر بیگ، قره کندی، بسطام، کسیان، بادکی، مارقشه، خانقاه چورس، قنات میرزا جلیل، چورس، حسین بگلو، حاجیلار، علی آباد، بابل آباد و شهرک بابل آباد، حسین آباد، کامل آباد، مساکن مهر و میرزاحسام در شهرستان چایپاره با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

آموزش در سایر مدارس روستایی این شهرستان بصورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها