خبر مهم از تعطیلی مدارس امروز 23 دی | مدارس کدام شهرها مجازی شد؟

کد خبر: 1268188

به‌دلیل وزش باد و برودت هوا در اردبیل، نمین و خلخال فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت صبح به صورت مجازی انجام خواهد شد.

خبر مهم از تعطیلی مدارس امروز 23 دی | مدارس کدام شهرها مجازی شد؟

 دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان اعلام کرد که مدارس شش شهرستان این استان در نوبت صبح و عصر تمامی مقاطع تحصیلی غیر حضوری شد.

مدارس شش شهرستان خوزستان غیر حضوری شد

داود میرشکار شامگاه جمعه اعلام کرد: با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان امروز شنبه ۲۳ دی ماه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های اهواز، باوی، کارون، اندیمشک، دزفول و شوشتر نوبت صبح و عصر غیرحضوری و در مقطع متوسطه فقط به منظور برگزاری آزمون حضوری خواهند بود.

طی سه ماه اخیر هوای اهواز و برخی شهرهای استان در وضعیت ناسالم قرار داشته است. هرچند آخرین بارندگی‌ها موجب شد برای یک روز هوای اهواز و برخی شهرها از آلاینده‌ها پاک شود اما با گذشت چند روز پس از باران، آلودگی هوا بار دیگر برخی شهرهای استان را درگیر کرده است.

پس از مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان مبنی بر توقف آتش‌سوزی مزارع نیشکر با توجه به اعلام وضعیت شرایط سکون و پایداری هوا در هفته گذشته، اداره کل حفاظت محیط زیست علیه برخی شرکت های کشت و صنعت نیشکر به خاطر آتش‌سوزی شبانه مزارع نیشکر و ایجاد آلودگی هوا شکایت کرد.

مسئولان محیط زیست استان سوزاندن مزارع نیشکر و شلتوک و فعالیت برخی صنایع را از جمله عوامل اصلی آلودگی هوا عنوان کرده‌اند.

براساس این گزارش وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر موجب شده تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان شده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا "ناسالم" است، باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و سایر افراد نیز باید این گونه فعالیت‌ها را کاهش دهند./ ایرنا

 بارش برف و برودت هوا برخی مدارس کردستان را غیرحضوری کرد

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس شهرستان دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، گرفتگی معابر و با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار، امروز شنبه مورخ ۲۳ دی‌ماه جاری‌ فعالیت تمامی مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

همچنین مدارس تمامی مقاطع شهرستان بانه در دو شیفت و صبح و بعد از ظهر امروز شنبه هم به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل و به صورت حضوری انجام می‌شود.

جدای از تعطیلی مدارس، فعالیت ادارات و دستگاه‌ها نیز با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

همچنین بارش برف، برودت هوا و گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع روستاهای بخش کلاترزان سنندج را هم امروز شنبه غیرحضوری کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها