آدم ربایی با انسداد اتوبان فتح؛ پلیس گروگان را آزاد کرد

کد خبر: 1266073

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان خبر داد.

آدم ربایی با انسداد اتوبان فتح؛ پلیس گروگان را آزاد کرد

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ علی قاسم‌پور از دستگیری 2 آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس در روز گذشته خبر داد.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت: صبح روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در محدوده اتوبان فتح ، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 154 چیتگر قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که آدم رباها 4 نفر بوده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید ضمن انسداد مسیر بزرگراه و متوقف کردن خودروی فرد مدنظر، پس از تخریب خودروی گروگان وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس گروگان را به مخفیگاهشان منتقل کرده اند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از 12 ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در محدوده تهرانسر تهران شدند .

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه 3 تن از اعضای باند آدم رباها دستگیر و گروگان از بند آنان رها شد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با بیان این که متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با گروگان عنوان کرده اند خاطرنشان کرد : دستگیر گروگانگیر متواری نیز در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها