تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا 28 آذر 1402 | مدارس کل کشور فردا تعطیل شد ؟

کد خبر: 1262964

با توجه به تداوم آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل و در ارتباط با تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا 28 آذر 1402 | مدارس کل کشور فردا تعطیل شد ؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: با توجه به تداوم آلودگی هوا در تهران و وضعیت جوی و عدم بارش نزولات آسمانی، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا همانند روزهای گذشته در محل استانداری تهران برگزار خواهد شد.

مدارس  استان تهران غیر از فیروزکوه در روزهای گذشته (دوشنبه و سه‌شنبه) تعطیل بوده است و با توجه به ادامه‌دار بودن‌ آلودگی هوا احتمال می‌رود که مدارس در روز چهارشنبه هم تعطیل شود.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲

آیا مدارس فردا چهارشنبه 29 آذر 1402 تعطیل است؟ مدارس تهران ، البرز ، کرج ، اصفهان ، اهواز ، اردبیل ، ارومیه ، خوزستان ، مشهد ، تبریز ، قم ، قزوین ، اراک ، همدان و سمنان ، شهریار ، ساوجلاغ ، هشتگرد ، آبیک ، ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، سنندج ، بندرعباس ، هرمزگان ، شیراز ، لرستان یزد و مازندران ، گیلان و رشت و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به علت آلودگی هوا و بارش باران و برف را در این صفحه بخوانید.

آیا مدارس فردا چهارشنبه 29 آذر 1402 تعطیل است؟

آلودگی هوا در سراسر کشور روزهای گذشته باعث شده مدارس به تعطیلی کشیده شود و همچنان خبری از باد و باران نیست شهرهایی همچون اهواز، اصفهان و کرج و تهران به دلیل آلودگی شدید هوا مدارس تعطیل بود و حالا دانش آموزان در حال جستجو هستند که آیا فردا چهارشنبه ۲۹ آذر مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر با توجه به تداوم آلودگی هوا فردا مدارس در حالی از ابهام است و به احتمال زیاد روز چهارشنبه نیز مدارس تعطیل خواهد شد.

شاخص آلودگی هوای تهران در مرز هشدار

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق 22 گانه تهران هم اکنون با شاخص 124 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین شهرهای پاکدشت با شاخص 153، دماوند با شاخص 156، ورامین با شاخص 176 و پیشوا با شاخص 154 در وضعیت قرمز آلودگی هوا و ناسالم هستند.

با توجه به وضعیت آلودگی و شاخص آلودگی هوا در اهواز و اصفهان و تهران و کرج احتمالاً تا آخر هفته مدارس تعطیل خواهد شد و دانش آموزان باید به صورت غیرحضوری کلاس خود را برگزار کنند البته باید صبر کنی تا خبر قطعی توسط آموزش و پرورش اعلام شود و تا لحظات دیگر خبر قطعی در این صفحه درج می‌شود.

در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای کشور عدد هشدار دهنده را نشان می‌دهد که برای همه گروه‌های سنی خطرناک و ناسالم است دانش آموزان سعی کنند حتماً از مصرف شیر پوشی نکنند با توجه به آلودگی هوا حتماً مصرف شیر و لبنیات را بیشتر کنید شیر باعث می‌شود که آلاینده‌های درون ریه و گلوی شما شستشو داده شود و زمینه بسیاری از بیماری‌ها را از بین می‌برد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها