ترافیک سنگین و بارش باران در محور چالوس

کد خبر: 1245451

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب سنگین بوده و این محور دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

ترافیک سنگین و بارش باران در محور چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب سنگین بوده و این محور دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع می‌باشد.

وی بیان کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک و مکارود تا هزارچم و محدوده ولی آباد سنگین بوده و این محور دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل حسین آباد تا امام زاده طاهر متذکر شد: ترافیک در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل جهان نما تا پل فردیس و امام زاده طاهر تا حصارک سنگین است.

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رئیس پلیس راه البرز متذکر شد: این محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه می‌یابد.

محدودیت‌های ترافیکی در محورچالوس و آزادراه تهران-شمال اجرا می‌شود

رئیس پلیس راه البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرایی می‌شود.

سرهنگ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۹، ۳۰ و۳۱ شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

وی بیان کرد: در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه مورخ‌های یکم، دوم، سوم و چهارم از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی متذکر شد: در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها