وضعیت جوی مرزهای غربی و عتبات عالیات

کد خبر: 1242336

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های مرزی غرب کشور و عتبات عالیات را تشریح کرد.


وضعیت جوی مرزهای غربی و عتبات عالیات

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های مرزی غرب کشور و عتبات عالیات را تشریح کرد.

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات توضیح داد: آسمان مهران فردا (۱۲ شهریور) صاف، گاهی افزایش باد و خیزش خاک خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای این روز ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا (۱۳ شهریور) صاف و گاهی افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: وضعیت جوی چذابه نیز فردا صاف تا کمی ابری و غبار رقیق و وزش باد با افزایش رطوبت و شرجی با بیشینه وکمینه دمای ۴۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. پس فردا آسمان این منطقه صاف تا کمی ابری و غبار رقیق و وزش باد با افزایش رطوبت و شرجی  خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: آسمان شلمچه نیز فردا صاف تا کمی ابری و غبار رقیق و وزش باد با افزایش رطوبت و شرجی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما به ۴۵ و ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری و غبار رقیق و وزش باد با افزایش رطوبت و شرجی خواهد بود و دمای هوا بین ۴۶ و ۲۹  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه اظهار کرد: آسمان مرز خسروی (قصر شیرین ) فردا صاف و وزش باد و احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک و دمای هوا بین ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. پس فردا آسمان این منطقه صاف و وزش باد و احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۴۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی درخصوص وضعیت جوی مرز تمرچین پیرانشهر گفت: آسمان این منطقه فردا صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد و پس فردا صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان گفت: وضعیت جوی مرز باشماق طی فردا صاف تا  کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  پس فردا نیز آسمان این شهر صاف تا  کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای  ۳۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی شهرهای عراق تصریح کرد: آسمان نجف فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک خواهد بود و فردا دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۴۴ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا حداکثر و حداقل دمای نجف ۴۵ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت جوی کربلا فردا و پس فردا صاف، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک  خواهد بود. فردا حداقل و حداکثر دما ۲۸ و ۴۳ و پس فردا ۲۷ و ۴۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کاظمین گفت: آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف و وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک  خواهد بود و دمای هوا فردا به ۴۲ و ۲۷ و پس فردا به ۴۴  و ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی سامرا طی فردا و پس فردا توضیح داد: آسمان این شهر فردا و پس فردا صاف و غبار آلود و گاهی وزش باد شدید و رخداد گرد و خاک  پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای فردا  ۴۳ و ۲۹ و پس فردا ۴۴ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها