هراز یکطرفه شد | ترافیک فوق سنگین

کد خبر: 1212618

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین و پرحجم از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است و محور هراز تا ۱۲ بامداد یکطرفه شد.

 هراز یکطرفه شد | ترافیک فوق سنگین

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین و پرحجم از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است و محور هراز تا ۱۲ بامداد یکطرفه شد.

ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با تراکم بالای خودروها عبور با پس زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی با بیان اینکه از دقایقی پیش جنوب به شمال محور هراز مسدود شده، گفت: محور هراز از دقایقی پیش از رودهن به سمت شمال مسدود و تا ساعتی دیگر با اعلام ماموران راهور تردد از آب اسک به رودهن بصورت یکطرفه درخواهد آمد و این محدودیت تا ۱۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین و با پس زدگی بار ترافیکی در محدوده شهرهای گیلاوند، مهرآباد و گدوک مواجه هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی‌های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین بوده و با نزدیک شدن به پایان روز بر بار ترافیکی این محورها افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و با تراکم بالای خودرویی همراه است اما هم‌وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، عنوان کرد: هموطنان قبل از آغاز بازگشت از سفر وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها پیگیری کرده و سپس وارد محورها شوند.

کهریزی یادآور شد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به روزها و ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی می‌شود، اما متاسفانه هم‌وطنان با عدم رعایت مدیریت زمان سفر اینگونه ترافیک‌های فوق سنگین را ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می‌دهد، ابرازکرد: هم‌وطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها