جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یک‌طرفه شد

کد خبر: 1212417

جانشین رئیس پلیس راه کشور از کاهش روند تصادفات جاده‌ای در روزهای اخیر خبر داد و گفت: امروز با توجه به آغاز موج بازگشت از سفر بخصوص در محورهای شمالی، از ساعت 10 صبح محورهای چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب، جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه شده است.

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یک‌طرفه شد

«سرهنگ سیاوش محبی» درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور تا امروز پنجشنبه 10 فروردین 1402 توضیح داد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، پیش‌بینی می‌شود امروز و در روزهای آتی شاهد موج گسترده‌ای از سفرها به‌ویژه در مسیرهای بازگشت مسافران باشیم.

وی افزود: از طرفی، با توجه به سنت دیرینه‌ای که روز 13 فروردین که هموطنان به دامن طبیعت می‌روند، به دلیل وجود تفرجگاه‌های متعدد و مراکز سیاحتی و طبیعی در فاصله 30 کیلومتری شهرها، این مساله می‌تواند در آمد و شد وسایل نقلیه تداخل ایجاد کند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: با توجه به این مسائل به مسافران عزیز توصیه می‌کنیم که بازگشت خود از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و به نحوی برنامه‌ریزی داشته باشند که در روز 13 فروردین از منزل خود به دامن طبیعت بروند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با توجه به این که سفر طولانی باعث خستگی انسان می‌شود، از هموطنان عزیز می‌خواهیم بازگشت خود از سفر را در روزهای آینده توزیع کنند و برای مسیر بازگشت بین دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند.

محبی در ادامه گفت: امروز با توجه به آغاز موج بازگشت از سفر بخصوص در محورهای شمالی، از ساعت 10 صبح محورهای چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر شمال به جنوب، جهت تخلیه بار ترافیکی، یک‌طرفه شده است.

جانشین رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی سراسر کشور، بار ترافیکی در مسیرهای رفت کاهش یافته است، اما در مسیرهای بازگشت شاهد افزایش بار ترافیکی از همین امروز هستیم و انتظار می‌رود حجم ترافیک در روزهای آتی بازهم بیشتر شود.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش روند تصادفات هستیم و از رانندگان عزیز می‌خواهیم ضمن در نظر گرفتن جوانب احتیاط، انجام رانندگی با صبر و حوصله کافی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به تداوم کاهش آمار حوادث جاده‌ای کمک کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها