باران و برف در جاده‌های ۸ استان/ ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران و چالوس

کد خبر: 1210915

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شهریار - تهران و چالوس مسیر جنوب به شمال خبر داد و اعلام کرد: در محورهای استان‌های البرز، قزوین، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کردستان و تهران بارش باران و برف آغاز شده است.

باران و برف در جاده‌های ۸ استان/ ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران و  چالوس

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رضا روشنی به وضعیت ترافیکی راه‌های شمالی کشور امروز (پنجشنبه ۲۵ اسفندماه) اشاره و اظهار کرد: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان و در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده گرماب و سیاه‌بیشه ترافیک سنگین است؛ ضمناً محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، افزود: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج- قزوین و محور شهریار - تهران ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گفته روشنی، در محورهای استان‌های البرز، قزوین، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کردستان و تهران بارش باران و برف آغاز شده است.

وی بیان کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد- کوهدشت انجام می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور محور مسدود شریانی را ریگان- ایرانشهر اعلام کرد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها