آتش سوزی همزمان چهار مسجد در یزد /دستگیری عوامل

کد خبر: 1209903

یکی از عوامل آتش زدن برخی از مساجد شهر یزد توسط ماموران پلیس استان و عوامل بسیج شناسایی و طی اقدام مشترکی توسط فراجا دستگیر شد.

آتش سوزی همزمان چهار مسجد در یزد /دستگیری عوامل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌ یکی از عواملی که در نیمه شب پنجشنبه اقدام به آتش زدن چهار مسجد در شهر یزد کرده بودند با اقدامات فنی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و ماموران پلیس شهرستان، شناسایی و در عملیاتی مشترک در یکی از محلات شهر یزد دستگیر شد.

بامداد روز پنج شنبه گذشته بود که توسط فرد یا افرادی ناشناس تعداد چهار مسجد در مناطق آزادشهر و خیرآباد یزد آتش سوزی و مورد تعرض قرار گرفت.

مسجد فاطمه الزهرا (س)، مسجد قمر بنی هاشم (ع)، مسجد امام جعفر صادق (ع)، و مسجد چهارده معصوم (ع) به عنوان چهار مسجدی بودند که مورد تعرض قرار گرفتند.

در همان ساعات اولیه ماموران انتظامی، امنیتی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) کار شناسایی را آغاز کردند و با همکاری مردمی بالاخره توانستند عامل اتش سوزی را دستگیر کنند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده این فرد غیر بومی است که دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی استان در حال بررسی انگیزه و همدستان وی هستند و متاسفانه در این آتش سوزی دو مسجد خسارت بالایی را داشتند و دو مسجد نیز در همان ابتدای آتش سوزی مهار شدند.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی استان یزد تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها