اطلاعیه فوری درباره تعطیلی مدارس | امتحانات داخلی لغو شد

کد خبر: 1196727

به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا مدارس این استان در دوره‌های مختلف تحصیلی فردا پنجشنبه تعطیل و امتحانات داخلی لغو شد.

اطلاعیه فوری درباره تعطیلی مدارس | امتحانات داخلی لغو شد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوامدارس استان کردستان در دوره‌های مختلف تحصیلی فردا پنجشنبه تعطیل و امتحانات داخلی لغو شد.

هاشم ناظمی جلال چهارشنبه شب اظهار کرد: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، فردا پنج شنبه تمام مدارس استان کردستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است.

وی با بیان اینکه همچنین براین اساس امتحانات داخلی نوبت اول دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه لغو است، گفت: زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در روز پنج شنبه به یک روز بعد از امتحانات نوبت اول موکول می شود.

ادارات کردستان فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند

همچنین استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دلیل بارش برف و برودت هوا، فردا پنجشنبه ۱۵ دی ماه، فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا و احتمال بروز مشکلات در رفت و آمد و نیز صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بنا به دستور استاندار کردستان روز پنج‌شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ شروع به کار تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از بانک‌ها، مراکز درمانی و خدمت‌رسان با ۲ ساعت تاخیر انجام خواهد گرفت.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، بارش برف که از ساعاتی قبل در مناطق مختلف استان آغاز شد تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه کردستان هم گفت به دلیل بارش برف و لغزنده بودن جاده ها، رانندگان از تردد غیرضروری در جاده های استان اجتناب کنند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان سامانه بارشی که از صبح امروز وارد استان شده تا روز شنبه هفته آینده فعال است./ایرنا

 

پنجشنبه برخی مدارس آذربایجان غربی غیرحضوری شد

 بارش برف پنجشنبه مدارس سردشت و تکاب را غیرحضوری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی؛ با توجه به بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر و خیابان ها، فردا پنجشنبه ۱۵دیماه مدارس سردشت و تکاب غیر حضوری و امتحانات داخلی این شهرستان ها در روز یاد شده لغو و زمان برگزاری آزمون ها متعاقبا از طریق مدیریت مدرسه اعلام خواهد شد.

تداوم بارندگی موجب لغو امتحانات دانش آموزان استان بوشهر شد

بوشهر- ایرنا- رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تداوم بارندگی موجب لغو امتحانات داخلی دانش آموزان این استان در روز پنجشنبه شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله گنخکی شامگاه پنجشنبه اعلام کرد: به دلیل تداوم بارندگی و با تصویب ستاد بحران، تمام آزمون‌های داخلی مدارس همه دوره‌های تحصیلی در سراسر استان بوشهر، فردا پنج شنبه لغو شده است.

پیش از این نیز براساس تصمیم ستاد بحران استان بوشهر آموزش حصوری مدارس، فعالیت کودکستان‌ها و آموزشگاه‌های علمی و زبان شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی و دشتستان در نوبت بعد ازظهر به دلیل شدت بارندگی تعطیل شد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر از روز چهارشنبه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به این استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت جمعه، طی این مدت افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.

همچنین براساس پیش بینی هواشناسی استان بوشهر فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر جمعه شدت می‌گیرد و خلیج فارس تا روز جمعه هفته جاری با وزش بادهای جنوبی مواج و متلاطم است در این مدت دریانوردان باید از تردد غیرضرور اجتناب و در صورت دریاروی رعایت نکته‌های ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها