ماجرای تیراندازی به سمت کلانتری خاش از خودرو پژو ۴۰۵

کد خبر: 1183699

سرنشینان یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری خاش کرد سرنشینان یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری خاش کرد عکس آرشیوی زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به سمت کلانتری ۱۶ شهرستان خاش اقدام به تیراندازی کرد. سردار احمد طاهری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از اقدام به تیراندازی این افراد ناشناس به سمت کلانتری که با اقدام متقابل ماموران کلانتری رو به رو شدند از محل گریختند. وی بیان کرد: متاسفانه بر اثر این تیراندازی یکی از ماموران انتظامی که در پشت درب کلانتری قرار داشت به طور سطحی زخمی شده است. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی سرنشینان این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

ماجرای تیراندازی به سمت کلانتری خاش از خودرو پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به سمت کلانتری ۱۶ شهرستان خاش اقدام به تیراندازی کرد.

سردار احمد طاهری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از اقدام به تیراندازی این افراد ناشناس به سمت کلانتری که با اقدام متقابل ماموران کلانتری رو به رو شدند از محل گریختند.

وی بیان کرد: متاسفانه بر اثر این تیراندازی یکی از ماموران انتظامی که در پشت درب کلانتری قرار داشت به طور سطحی زخمی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی سرنشینان این خودرو در دستور کار پلیس قرار گرفته است./ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها