محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در تعطیلات

کد خبر: 1162468

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های استان، گفت: شاهد ترافیک پرحجم خودروها در محور کندوان مازندران هستیم.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در تعطیلات

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: شاهد ترافیک پرحجم خودروها در محور کندوان مازندران هستیم و تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران، افزود: براساس اعلام تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز یک‌شنبه ۲۶ تیرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود که تاکنون این محدودیت اجرا نشده است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز‌ها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک.طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد موتور سیکلت‌ها نیز از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه در محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع بوده است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تاکید پلیس به رانندگان پرهیز از عجله و شتاب و تخلفات حادثه‌ساز است که سلامت رانندگان را تضمین می‌کند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها