پلاتینر؛ تاثیرگذاری بالا حتی بیشتر از اوزون تراپی

کد خبر: 1161133
پلاتینر؛ تاثیرگذاری بالا حتی بیشتر از اوزون تراپی

پلاتینر (Platiner) با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن UIC، به بهبود و تسکین دردهای ناشی از بافت‌های آسیب‌دیده کمر کمک می‌کند. کمربند پلاتینر با کاهش التهاب، درد عضلات کمر را کاهش می‌دهد و به افراد درگیر کمردرد مزمن کمک می‌کند تا از این معضل رها شوند.

استفاده از کمربند UIC پلاتینر همراه با فیزیوتراپی کمر و درمان‌های کایروپراکتیک می‌تواند به درمان کمر درد در کوتاه‌مدت و بلندمدت منجر شود.

پلاتینر در مقایسه با اوزون تراپی، بسیار کم‌هزینه‌تر است و به گونه‌ای درمانی غیرتهاجمی بدون احتمال آسیب به ریشه‌های اعصاب ناشی از اوزون تراپی است. پس پیش از آنکه به سراغ سایر روش‌های درمان درد کمر بروید، می‌توانید کمربند پلاتینر را امتحان کنید.

 

پلاتینر؛ خط مقدم نبرد با درد کمر

همانطور که گفتیم، پلاتینر با بهره‌گیری از تکنولوژی UIC که جزو کارآمدترین فناوری‌های روز جهان است، تاثیر شگرفی در درمان و تسکین درد کمر دارد.

کمربند پلاتینر را بهتر است در زمان استراحت و به حالت خوابیده استفاده کنید؛ خرید کمربند UIC پلاتینر در مقایسه با اوزون تراپی، مزایای زیادی دارد. هزینه استفاده از Platiner برای درمان درد کمر قابل مقایسه با سایر روش‌های درمان کمر درد از جمله شیوه‌ نسبتا جدیدی مثل اوزون تراپی نیست. پلاتینر مصرف برق بالایی ندارد و شما هزینه باتری نمی‌دهید.

از سوی دیگر، به جای پذیرفتن ریسک عفونت دیسک یا به اصطلاح دیسکایتیس در اوزون تراپی، شما به راحتی هنگام استراحت در منزل خود، درمان می‌شوید.

این روش مثل درمان‌های دارویی یا جلسات فیزیوتراپی نیست که برای هر بار خرید یا هر جلسه، باید هزینه پرداخت کنید. شرکت زایس تُرونیک آلمان، کمربند پلاتینر را طوری طراحی کرده که برای همه اشخاص با هر سایز دور کمری مناسب است.

کمربند UIC پلاتینر با بهره‌گیری از امواج اولتراسوند و مادون قرمز با تکنیک کلاک پالس یا پالس ساعتی در درمان دردهایی که شاید تصور کنید تنها با جراحی دیسک کمر یا اوزون تراپی برطرف خواهند شد، معجزه خواهد کرد.

پلاتینر در کنار ورزش برای درمان کمردرد می‌تواند منجر به درمان قطعی این درد مزمن شده و شما را برای همیشه از شر آن خلاص کند.

 

آشنایی با اوزون تراپی

12

در این شیوه، گاز اوزون در بافت، تزریق می‌شود و به دلیل تبدیل گاز اوزون به اکسیژن در بافت، رادیکال‌ و انرژی آزاد می‌شود که در درمان دیسک کمر، سیاتیک و آرتروز مفصل‌ها کاربرد دارد.

این روش جدید، ضدالتهاب و ضد درد است و به بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند. به همین دلیل نیز اوزون تراپی در درمان دردهای ناشی از التهابات مفصلی و دیسک‌های بین مهره‌ای، تنگی کانال نخاع و زخم‌های ناشی از دیابت موثر است.

پلاتینر در مقایسه با اوزون تراپی، روش درمانی جدیدتری است و بر خلاف اوزون تراپی که کم‌تهاجمی محسوب می‌شود، این شیوه غیرتهاجمی است.

به عبارتی کمربند پلاتینر بدون عوارض است اما اوزون تراپی علاوه بر درد در محل تزریق اوزون، دارای عوارض احتمالی مانند آسیب به ریشه‌های اعصاب، عفونت دیسک یا دیسکایتیس و خونریزی رتینال (شبکیه) است.

 

تکنولوژی UIC دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

11

تکنولوژی UIC، در زمره جدیدترین فناوری‌های روز پزشکی جهان است که از 3 تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock  بهره‌مند می‌شود. این تکنولوژی امروزه در خیلی از مراکز درمانی و فیزیوتراپی روز جهان به عنوان درمان مکمل برای نابودی اقسام دردهای عضلانی و التهابات مفصلی کاربرد دارد.

این شیوه، دو تکنولوژی امواج اولتراسوند و امواج اِنفرارد را با تکنیک کِلاک پالس به شکل هماهنگ برای رفع دردهای عضلانی به کار می‌گیرد.

 

·امواج اولتراسوند

اولتراسوند درمانی در کاهش درد بسیار موثر است. این تاثیر از طریق کاهش گرفتگی‌های عضلانی، رفع سفتی و کمک به به بازسازی بافت‌ها اتفاق می‌افتد.

اولتراسوند درمانی علاوه بر کاهش درد، در تقویت و کشش عضله‌ها نیز تاثیر شگرفی خواهد داشت.

امواج اولتراسوند برخلاف شیوه‌های درمانی دیگر، هیچ نوع احساس دردی  ایجاد نمی‌کنند. وقتی بیمار از درد مزمن رنج می‌برد یا جراحی انجام داده باشد، این امواج می‌توانند به پیشرفت روند درمان  کمک کنند.

اولتراسوند درمانی جریان خون را افزایش می‌دهد و باعث رفع چسبندگی و نابودی بافت زخم نیز خواهد شد. افزایش جریان خون باعث کاهش ورم موضعی و التهاب مزمن می‌شود و شاید در بهبود شکستگی استخوان نیز کمک کننده باشد.

 

·امواج اِنفرارد یا مادون قرمز

امروزه تاثیرات مثبت درمان با مادون قرمز بر آرتریت، درد مفاصل و عضلات و التهاب مفاصل بدون عوارض جانبی اثبات شده است. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که درمان با مادون قرمز، سطوح سیتوکین (دسته‌ای از مولکول‌های پروتئینی که در پاسخ به یک تحریک ترشح می‌شوند) را بعد از درمان می‌کاهد و تعداد سلول‌های ایمنی را در پستانداران افزایش می‌دهد.

امواج مادون قرمز با تحریک نوری سلول‌های ایمنی، التهاب آرتریت را بهبود می‌بخشند. امواج مادون قرمز همچنین می‌توانند علاوه بر تحریک اعصاب و تسکین و درمان دردهای عصبی، بهبود زخم را نیز سرعت بخشند.

این اتفاق به دلیل واکنش سلول‌های عصبی به تشعشعات مادون قرمز اتفاق می‌افتد. نور مادون قرمز با نفوذ به پوست سبب ارتقا سریع‌تر بافت‌های عمیق شده و گردش خون اکسیژن‌دار در بدن را بهبود می‌بخشد. حاصل این روند، نفوذ به بافت‌های عمیق و نیز تسکین درد است.

هنگامی که مادون قرمز به سلول‌ها می‌رسد، توسط مولدهای انرژی سلول یا میتوکندری، جذب می‌شود. این فرآیند، سوخت‌وساز سلولی را افزوده و تحریک و التیام عضله‌ها، استخوان، پوست و بافت زیر جلدی را سبب می‌شود.

 

تکنولوژی کِلاک پالس

امواجی که به شکل کلاک پالس یا پالس ساعتی به بافت مورد نظر تابانده می‌شوند، تاثیر شگرفی بر رفع گرفتگی‌های عضلانی می‌گذارند. استفاده از دستگاه‌های الکتروتراپی، روش پرکاربردی در فیزیوتراپی و توانبخشی است.

این تکنیک می‌تواند در الکتروتراپی کاربردهای زیادی داشته باشد. کاربردهایی مثل:

  • رفع گرفتگی عضلانی
  • جلوگیری از آتروفی (فلج یا تحریک اعصاب حرکتی عضله) عضله‌ها و توقف فرآیند تحلیل عضلات به دلیل استفاده نادرست از آن‌ها
  • تقویت گردش و جریان خون
  • تحریک هدفمند عضلات
  • حفظ و بهبود دامنه حرکتی
  • کنترل و کاهش دردهای مزمن، پس از حادثه و بعد از جراحی
  • جلوگیری از ترومبوز (لخته در داخل عروق سالم) وریدی عمقی بعد از عمل
  • کمک به بازسازی زخم

 

در پایان:

 

Platiner با قیمت مناسب خود در مقایسه با بسیاری از روش‌های بهبود و تسکین درد و حتی شیوه‌های نسبتا جدیدی مثل اوزون تراپی، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما محسوب می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها