سارق 12 میلیارد تومانی دستگیر شد

کد خبر: 1129377

به همت کارگاهان پلیس آگاهی نیر، 2 سارق حرفه‌ای در شهرستان نیر دستگیر شدند.

سارق 12 میلیارد تومانی دستگیر شد

به همت کارگاهان پلیس آگاهی نیر، 2 سارق حرفه‌ای در شهرستان نیر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر در جریان دستگیری این سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در نیر اظهار کرد: با دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در شهرستان نیر، این افراد به 10 فقره سرقت در ماه‌های گذشته اعتراف کردند.

عبادی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده این 2 سارق به سرقت منازل و خودرو به ارزش 12 میلیارد تومان اعتراف کردند تا با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شوند.

وی گفت: اموال مسروقه بعد از حضور مال‌باختگان، به صاحبان اصلی آنها بازگردانده شد تا آنها بتوانند به مال و اموال به سرقت رفته خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر افزود: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیر در قالب طرح ضربتی سعی دارند تا با عوامل متخلف و مجرمان سابقه‌دار در سرقت و همچنین قاچاق مواد مخدر و سایر جرایم برخوردی جدی داشته باشند تا سلامت روحی، روانی شهروندان در نیر تأمین شود.

عبادی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این شهرستان از لحاظ ضریب امنیت و کاهش جرایم در جایگاه مناسبی قرار دارد و سعی می‌شود تا این امنیت برقرار شده پایدار بماند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر اضافه کرد: با شناسایی افراد سابقه‌دار و سارقان حرفه‌ای سعی شده تا جلوی فعالیت آنها در محلات مختلف گرفته شده و به نوعی مرخصی به این زندانیان نیز داده نشود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها