دزدان دریایی در بندرعباس دستگیر شدند

کد خبر: 1121832

فرمانده مرزبانی هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند سارقان دریایی در ساحل شهرستان بندرعباس خبر داد.

دزدان دریایی در بندرعباس دستگیر شدند

سردار حسین دهکی فرمانده دریابانی هرمزگان امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی‌های واقع در لنگرگاه بندرعباس می‌کردند، توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس  متلاشی شدند.

وی افزود: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی بندرعباس در راستای تامین امنیت کشتی‌ها و شناورها در نزدیکی سواحل بندرعباس در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌شود که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کند.

سردار دهکی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل 300 متر طناب کشتی و یک عدد سیم بکسل، تعدادی دستکش و سیم چین،کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان بندرعباسی، مشخص گردید که اقلام مسروقه متعلق به یک فروند کشتی به هویت معلوم  است.

دهکی ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده و شناسایی مالک، روند تحویل اقلام سرقت شده به مالک شناور در حال بررسی و اقدام قانونی است.

سردار دهکی خاطرنشان ساخت: در این رابطه یک فروند شناور 55 اسب بخار و یک دستگاه خودرو سایپا، توقیف و 3 سارق دستگیر شدند.

دهکی با اشاره به اینکه در گذشته این باند چندین فقره سرقت از اموال کشتی‌های مستقر در  لنگرگاه بندرعباس انجام داده بودند با اقدام به موقع و ضربتی این باند سارقین توسط مرزبانان متلاشی شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته اند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها