نجات نوزاد درحال خفه شدن در آخرین لحظات +عکس

کد خبر: 1091740

مادر کودک با وجود حضور در محل کار خود با کمک مانیتور اتاق کودک توانست جان فرزندش را که در معرض خفه شدن بود نجات دهد.

نجات نوزاد درحال خفه شدن در آخرین لحظات +عکس

 یک مادر اهل چین با هوشیاری خود جان فرزندش را نجات داد. این زن که از محل کارش با کمک مانیتور اتاق کودک متوجه قرار گرفتن نوزاد در موقعیتی خطرناک شد بلافاصله از خود واکنش نشان داد. او ضمن تماس فوری با همسرش او را در جریان حادثه قرار داد. این اتفاق در شهر شانگ‌های چین رخ داد.

نجات نوزاد

در لحظه وقوع حادثه، همسر این زن به همراه فرزندشان در اتاق کودک خوابیده بودند که ناگهان پتوی کودک روی صورتش قرار گرفت. این زن با بررسی مانیتور اتاق کودک هنگامی که متوجه شد حدود ۲ دقیقه است که پتو روی صورت کودک را پوشانده بلافاصله با همسرش تماس گرفت. او همسرش را در جریان وقوع این حادثه قرار داد و از او خواست تا فورا پتو را از روی صورت کودک کنار بزند. در یکی از تصاویری که منتشر شده در حالی که کودک سر و صورتش توسط پتو کاملا پوشانده شده دیده می‌شود.

خوشبختانه هوشیاری این زن و اقدام به موقع او موجب نجات جان کودک شد. انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری هوشیاری این مادر را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی ضمن تمجید این زن نوشت: «یک مادر مسئولیت پذیر که با وجود حضور در محل کارش جان فرزندش را نجات داد.» کاربر دیگر نوشت: «پدر کودک که در خانه حضور داشت باید مسئولیت بیشتری از خود نشان می‌داد.»/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها