ماجرای دزدیدن کودک اهوازی با ماشین پدرش +عکس

کد خبر: 1079104

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان سرقت خودرو به همراه کودک در اهواز را تکذیب کرد و گفت: اختلاف خانوادگی منجر به چنین اقدامی شده است.

ماجرای دزدیدن کودک اهوازی با ماشین پدرش +عکس

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: در پی اعلام سرقت پژو به همراه کودکی ۴ ماهه که در آن بوده، بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد سرقت پژو از سوی سارقان نبوده و به دلیل اختلاف خانوادگی چنین اقدامی اجرایی شده است.

سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه خودروی مسروقه در حومه اهواز کشف شده است، تصریح کرد: نتیجه تحقیقات تکمیلی پلیس اطلاع رسانی خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

حوادث رکنا : با ربوده شدن ماشین یک مرد خوزستانی،فرزند شش ماهه اش هم که در ماشین بود ربوده شد و پلیس به دنبال آشنایی است که دست به کودک ربایی فامیلی زده است.

ساعت ۱۰ شب، ۱۶ تیرماه امسال زمانی که پدر مهرسام موالی در حال بستن در پارکینگ خانه شان بود،چند سارق خودرو در چشم بر هم زدنی خودروی او را از مقابل خانه اش در خیابان معین زاده اهواز ربودند.

مهرسام+6+ماهه

اما ماجرا از این جهت رنگ فاجعه گرفت که مهرسام روی صندلی عقب خودرو به همراه ماشینش ربوده شد.

ماجرای سرقت خودرو و گم شدن مهرسام شش ماهه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ساعتی بعد خودروی پدر مهرسام موالی در حاشیه شهر در حالی کشف شد که اثری از کودک در آن نبود.

تلاش کاراگاهان و تحقیقات پلیسی نشان داد که ربایندگان این کودک از آشنایان کودکش بودند و به خاطر اختلافات فامیلی دست به این کودک ربایی زدند.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها