راه اندازی یگان‌ویژه زنان پلیس"در تهران و ۹ استان

کد خبر: 1063019

فرمانده یگان‌ویژه نیروی انتظامی گفت: واحدهای عملیاتی یگان‌ویژه زنان در تهران و ۹ استان کشور در سه ماهه اول سال جاری عملیاتی خواهد شد.

راه اندازی یگان‌ویژه زنان پلیس"در تهران و ۹ استان

خبرگزاری تسنیم:  سردار حسن کرمی در جمع کارکنان واحد زنان یگانهای ویژه نیروی انتظامی، از عملیاتی شدن تعدادی از واحدهای زنان در یگانهای ویژه سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: واحدهای عملیاتی زنان در تهران و 9 استان کشور در سه ماهه اول سال جاری عملیاتی خواهد شد و ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک در سایر استانها تشکیل خواهد شد.

فرمانده یگان‌ویژه نیروی انتظامی ادامه داد: حضور واحدهای عملیاتی زنان در مأموریتهای آینده یگان‌ویژه نقش مژثری خواهد داشت و خلاء‌های گذشته در برخورد با ناامن‌کنندگان شهرها را مرتفع خواهد کرد.

وی، زیرساختهای فرهنگی و اعتقادی را از ملزومات واحد زنان دانست و تصریح کرد: حفظ و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی از اولویتهای مهم است و از این‌ رو برنامه‌‌های فرهنگی و اعتقادی کارکنان باید همواره مد نظر فرمانده واحد زنان باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به لزوم ساماندهی، آموزش و تجهیز واحد زنان در یگانهای ویژه سراسر کشور، خاطرنشان کرد: باید آمادگی‌های عملیاتی، جسمانی و علمی ـ بصیرتی اولویت اصلی فرماندهان باشد و همواره به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

گفتنی است سرهنگ دوم فاطمه سلطانی‌نسب؛ فرمانده یگان‌ویژه زنان در این بازدید ضمن ارائه برنامه‌های اجرایی از آمادگی‌های یگان زنان، گزارشی ارائه کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها