همه‌چیزهایی که درباره قتل هولناک داریوش مهرجویی می‌دانیم

گزارش یک قتل

کد خبر: 1250120

همه‌چیز درست مثل یک فیلم هولناک سینمایی است، با این تفاوت که در سکانس قتل قهرمان داستان هیچ کاتی داده نمی‌شود تا داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران و وحیده محمدی فیلمنامه‌نویس و همسرش به شکل عجیبی به قتل برسند. اتفاقی که حالا در میانه همه اخبار ریز و درشت روز آوار شده است بر سر دوستداران سینمای ایران. اینکه داریوش مهرجویی به شکلی هولناک به قتل رسیده است.

گزارش یک قتل

ماجرا حالا برای بسیاری آشناست، چرا که داده‌های محدود کمی فعلا در اختیار است اما همین داده‌های موجود به ابهام در قتل این کارگردان سینمای ایران می‌افزاید. روال چیزهایی که می‌دانیم از این قرار است؛ او شامگاها گذشته به سمت ویلای شخصی‌اش در کرج به راه می‌افتد، با پیامک برای شام با دخترش هماهنگ می‌شود و دخترش وقتی ساعت 10 شب به ویلا می‌رسد با پیکر خونین مهرجویی و همسرش رو به رو می‌شود. توضیح رسمی پلیس هم چیز دندان‌گیری در اختیار ما نمی‌گذارد که با توجه به مدت زمان کم بدیهی است. پلیس می‌گوید «این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.» اما داده‌های دیگری هم وجود دارد که به هولناکی این ماجرا می‌افزاید. نمونه‌اش پستی اینستاگرامی از سوی وحیده محمدی فر که چند روز پیش در صفحه شخصی‌اش منتشر شده بود و حالا به شکل عجیبی این پست از صفحه او حذف شده است! در این پست او از حضور یک مهاجم در ویلایشان خبر داد که آنها را تهدید به قتل کرده بود ولی با حضور نگهبان شهرک، متواری شده بود.

آوار شایعات برای قتل مهرجویی

هنوز ترکیب «قتل داریوش مهرجویی» برای هر دوستدار سینمای ایران سخت است. اما در فاصله‌ای کمتر از 24 ساعت از انتشار خبر قتل او حالا شایعات بسیاری در فضای مجازی و رسانه‌های غیر رسمی دست به دست می‌شود. شایعاتی که البته با اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی پلیس گستره انتشار آن هموارتر است. از جمله یکی از اینشاعات مربوط به «سربری» داریوش مهرجویی است، این شایعه البته که از همان اطلاعیه کوتاه پلیس هم مدد گرفته است. جایی که در این اطلاعیه تایید شده است او به دلیل «جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد به ناحیه گردن» به قتل رسیده است. هر چند نه پلیس و نه هیچکدام از نزدیکان این کارگردان چنین عمل وحشیانه‌ای را تایید نکردند. شایعه پررنگ دیگر معطوف به همان پست جنجالی وحیده محمدی است که حذف آن هم به صحت این شایعه دامن می‌زند. در متن وحیده محمدی در توضیح ماجرای چند روز پیش تهدید به قتلش در ویلای شخصی و در بخشی از آن در توضیح مهاجم نوشته شده است:«لهجه ایران نداشت». همین گزاره باعث شده دوباره جوی به راه بیفتد که قاتل داریوش مهرجویی را غیرایرانی بداند.  

 

پست اینستاگرامی وحیده محمدی مربوط به چند روز پیش

داریوش مهرجویی

 

تصویری از ورودی ویلای شخصی مهرجویی در کرج

داریوش مهرجویی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها