افزایش تدابیر امنیتی در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از بیم انتقام ایران

کد خبر: 969591

به دنبال بحران اخیر در روابط آمریکا و ایران، کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته سطح هشدار امنیتی را در تمام سفارتخانه‌های خود در سرتاسر جهان افزایش دهد.

افزایش تدابیر امنیتی در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از بیم انتقام ایران

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از کانال هفت تلویزیون اسرائیل، در پی تهدید ایران به انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، این رژیم تدابیر امنیتی در تمام سفارتخانه‌های خود را تشدید کرده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی اقداماتی احتیاطی را اتخاذ کرده و تصمیم گرفته است سطح هشدار امنیتی را در تمام سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود در سرتاسر جهان افزایش دهد.

این رژیم همچنین به سفرای خود در تمام نقاط جهان دستور داده که اقدامات احتیاطی بیشتری را صورت دهند و «مراقب هر گام خود باشند».

روزنامه «اسرائیل هایوم» نیز به نقل از یک مقام امنیتی در غزه گزارش داد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی در پی تهدید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، اوضاع مرز‌ها را دائما رصد می‌کنند.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابو مهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان جبهه مقاومت طی حمله تروریستی بامداد جمعه آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها