العامری: نیاز به الحشد الشعبی همچنان پابرجاست

کد خبر: 904388

رئیس ائتلاف الفتح عراق با بیان اینکه کشورش نمی‌خواهد طرفی در درگیری بین کشور‌های دیگر باشد افزود: نیاز به نیرو‌های داوطلب مردمی همچنان پا برجاست.

العامری: نیاز به الحشد الشعبی همچنان پابرجاست

خبرگزاری تسنیم: به نقل از السومریه نیوز، "هادی العامری" رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز در دفتر خود با "دیوید مک‌آلیستر"رئیس کمیسیون خارجی پارلمان اروپا و هیئت همراه او دیدار کرد.

بر اساس اطلاعیه دفتر العامری دو طرف در این دیدار درباره روابط دوجانبه بین عراق و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا بحث و تبادل نظر کردند.

العامری در این دیدار بر اهمیت تقویت روابط با کشور‌های اتحادیه اروپا و همه کشور‌های دنیا تاکید کرد و از اتحادیه اروپا خواست که در روند بازسازی عراق مشارکت کند، زیرا عراق به نیابت از دنیا با تروریسم جنگیده است و در پی این امر خسارات زیادی به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

بیشتر بخوانید

العامری: هرگونه دولتی را که توسط آمریکا تشکیل شود سرنگون می‌کنیم

رئیس ائتلاف الفتح گفت که کشورش نمی‌خواهد طرفی در درگیری بین دو کشور باشد بلکه تلاش می‌کند پلی برای ارتباط و تقویت روابط بین کشور‌ها باشد.

العامری با تاکید بر اهمیت بازگشت نقش محوری عراق در منطقه تاکید کرد که بدون ثبات عراق ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.

وی افزود: الحشد الشعبی تحت فرماندهی فرمانده کل نیرو‌های مسلح فعالیت می‌کند و نیاز به این نیرو‌ها در سایه ادامه تهدید عراق از سوی تروریسم همچنان پا برجاست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها