آموزش به خلبانان جنگنده‌های اسرائیلی برای گریز از چنگال اس-۳۰۰

کد خبر: 889223

یک رسانه صهیونیستی از شرکت جنگنده‌های این رژیم در رزمایشی در اوکراین برای یافتن شیوه‌های غلبه بر سامانه‌های قدرتمند دفاع موشکی، چون «اس-۳۰۰» و ... خبر داد.

آموزش به خلبانان جنگنده‌های اسرائیلی برای گریز از چنگال اس-۳۰۰

خبرگزاری فارس: یک رسانه‌ای نزدیک به محافل نظامی رژیم صهیونیستی از شرکت جنگنده‌های اسرائیلی در رزمایشی در اوکراین برای یافتن راه‌های فرار از چنگال سامانه‌های قدرتمند موشکی «اس-۳۰۰» و «اس -۴۰۰» ساخت روسیه خبر داد.

وبگاه «دبکا فایل» شنبه در این زمینه نوشت: جنگنده‌های نیروی هوایی (رژیم) اسرائیل قرار است در رزمایش «اسکای کلییر» در اوکراین شرکت کنند. این رزمایش با مشارکت آمریکا و دیگر متحدان غربی این کشور در اوکراین در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، این رزمایش شامل تمرین‌های لازم علیه سامانه‌های دفاع موشکی اس-۳۰۰ و اس- ۴۰۰ است.

دبکا فایل در ادامه نوشت: بعد از سرنگونی یک فروند هواپیمای تجسسی «ایلوشین-۲۰» روسیه بر فراز سوریه در چند هفته قبل توسط جنگنده‌های اسرائیلی، مسکو مصمم به مهار عملیات جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز قلمروی هوایی سوریه شد و سامانه اس -۳۰۰ را به سوریه ارسال کرد.

چندی قبل نیز برخی رسانه‌ها اشاره کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با کمک کشورهایی، چون یونان، در پی غلبه بر سامانه موشکی اس-۳۰۰ و با تمرکز بر گذر از سامانه دفاع هوایی ایران برآمده است. ایران، دو سال قبل موفق به دستیابی به سامانه دفاع هوایی اس-۳۰۰ شد.

سامانه‌های اس-۳۰۰ و ۴۰۰ از پیشرفته‌ترین پدافند‌های موشکی در جهان محسوب می‌شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها