تداوم بمباران منازل مسکونی و مزارع در استان‌های مختلف یمن

کد خبر: 886994

جنگنده‌های ائتلاف سعودی، طی ۲۴ ساعت گذشته، بار‌ها منازل مسکونی و مزارع شهروندان یمنی را در استان‌های صعده، صنعاء و حجة بمباران کردند.

تداوم بمباران منازل مسکونی و مزارع در استان‌های مختلف یمن

خبرگزاری فارس: ائتلاف سعودی علیه یمن همچنان در حال بمباران مناطق مسکونی و مزارع شهروندانی یمنی در استان‌های مختلف این کشور است.

خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، با انتشار خبری نوشت که طی ۲۴ ساعت گذشته، بار دیگر جنگنده‌های سعودی منازل مسکونی مزارع شهروندان در استان‌های «صعده» و «حجة» را در چندین نوبت بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف سعودی، در سه نوبت شهرستان «باقم» در استان صعده را هدف قرار دادند و منازل و مزارع مردم این منطقه را بمباران کردند.

به گفته یک منبع آگاه، یک کامیون حامل سبزیجات نیز در منطقه «بنی حسن» در شهرستان «عبس» در استان «حجة» نیز هدف جنگنده‌های سعودی قرار گرفت.

پایگاه خبری شبکه «المسیرة» نیز، نوشت: جنگنده‌های سعودی خودروی یکی از شهروندان یمنی را در منطقه «المخافی» در شهرستان «مستبا» واقع در این استان را هدف قرار دادند.

همچنین جنگنده‌های مذکور، در شش نوبت، منطقه «الشعاب» در استان صنعاء را هدف قرار دادند.

یمن از سال ۱۳۹۴ هدف حمله نظامی عربستان سعودی و برخی کشور‌های عربی متحد ریاض در قالب «ائتلاف عربی» است که از حمایت سیاسی، تسلیحاتی و لجستیک آمریکا، انگلیس و فرانسه برخوردار است. این جنگ به نوشته «واشنگتن‌پست» تاکنون دست‌کم بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشته و علاوه بر تخریب منازل مسکونی و مزارع کشاورزی، به نابودی زیرساخت‌های یمن منجر شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها