العبادی بر لزوم مبارزه با تمام گروه‎های تروریستی تاکید کرد

کد خبر: 838427

حیدر العبادی از همه طرف‌ها و جریان‌های عراقی خواست در مرحله پیش رو متحد باشند. العبادی که در مراسم گرامیداشت انقلاب سال ۱۹۲۰ علیه اشغالگری انگلیس سخن می‌گفت: تأکید کرد ارتش عراق به مبارزه با هسته‌های باقی مانده گروه تروریستی داعش و سایر گروه‌های تروریستی تا نابودی کامل آن‌ها ادامه می‌دهد.

العبادی بر لزوم مبارزه با تمام گروه‎های تروریستی تاکید کرد
خبرگزاری صداوسیما: به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نخست وزیر عراق بر مبارزه با تمام گروه‌های تروریستی تا نابودی کامل آن‌ها تأکید کرد. حیدر العبادی از همه طرف‌ها و جریان‌های عراقی خواست در مرحله پیش رو متحد باشند. العبادی که در مراسم گرامیداشت انقلاب سال ۱۹۲۰ علیه اشغالگری انگلیس سخن می‌گفت: تأکید کرد ارتش عراق به مبارزه با هسته‌های باقی مانده گروه تروریستی داعش و سایر گروه‌های تروریستی تا نابودی کامل آن‌ها ادامه می‌دهد.
وی در این خصوص گفت: گروه‌های تروریستی در اینجا و آنجا حضور دارند و درصدد اجرای طرح‌های خود هستند، اما ما آن‌ها را تحت پیگرد قرار می‌دهیم. چند روز پیش در دیدار با فرماندهان نیرو‌های امنیتی تاکید کردیم همه تروریست‌ها حتی یک نفر از آنان را نیز تحت پیگرد قرار می‌دهیم. تروریست‌ها اکنون در خفا به فعالیت‌های خود دامه می‌دهند چرا که علنا بر هیچ منطقه‌ای تسلط ندارند. ما با آنان جنگیده ایم و به حضورشان در اراضی عراق پایان داده ایم و به همین دلیل به صورت گروه‌های پراکنده به فعالیت خود ادامه می‌دهند و جرأت و توان مقابله آشکار با نیرو‌های عراقی را ندارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها