مقام صهیونیست: ایران هنوز به سلاح هسته‌ای دست نیافته است

کد خبر: 807737

«اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در نشستی در نیویورک مدعی شد: اگر کره شمالی اعلام کرده که از تسلیحات هسته‌ای خود دست کشیده است، به دلیل لحن تند ترامپ و افزایش تحریم‌ها علیه پیونگ یانگ بوده است؛ لذا می‌توان چنین رویکردی را در برابر ایران نیز به کار برد!

مقام صهیونیست: ایران هنوز به سلاح هسته‌ای دست نیافته است
خبرگزاری مهر: وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با اذعان به عدم دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای خواستار پیگیری سیاست مشابه با کره شمالی در قبال ایران شد.
به گزارش بلومبرگ، «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در نشستی در نیویورک مدعی شد: اگر کره شمالی اعلام کرده که از تسلیحات هسته‌ای خود دست کشیده است، به دلیل لحن تند ترامپ و افزایش تحریم‌ها علیه پیونگ یانگ بوده است؛ لذا می‌توان چنین رویکردی را در برابر ایران نیز به کار برد! وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی بدون اطلاع از ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای تهران ادامه داد: ایران در برابر چنین تحریم هائی آسیب پذیرتر است؛ چرا که هنوز به سلاح هسته‌ای دست نیافته است. وی در ادامه مدعی شد: اگر چنین سیاستی در کره شمالی جواب داده، پس درباره ایران نیز به نتیجه می‌رسد! پس اکنون زمان آن است تا در برابر ایران سخت گیر باشیم!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها