رژیم صهیونیستی از یونسکو خارج می‌شود

کد خبر: 765346

کارمل شاما هاکوهن -- نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان علمی، فرهنگی، اجتماعی ملل متحد (یونسکو) -- با رد گزارش ها مبنی بر اینکه این رژیم مهلت ضرب الاجل برای خروج از یونسکو را ازدست داده است گفت: اطلاعیه درباره خروج تل‌آویو از یونسکو را در سال 2019 تحویل داده است.

رژیم صهیونیستی از یونسکو خارج می‌شود

باشگاه خبرنگاران: نماینده رژیم صهیونیستی در یونسکو اعلام کرد تل‌آویو در سال 2019 از این سازمان خارج می‌شود.

به گزارش جوئیش تلگراف، کارمل شاما هاکوهن -- نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان علمی، فرهنگی، اجتماعی ملل متحد (یونسکو) -- با رد گزارش ها مبنی بر اینکه این رژیم مهلت ضرب الاجل برای خروج از یونسکو را ازدست داده است گفت: اطلاعیه درباره خروج تل‌آویو از یونسکو را در سال 2019 تحویل داده است.

نماینده رژیم صهیونیستی در یونسکو گفت: درخواست اسرائیل برای خروج از یونسکو از طریق ایمیل تقدیم شد که این خروج در سال 2019 اجرایی می شود. اجرایی شدن درخواست خارج شدن از یونسکو یک سال زمان می برد.

آمریکا نیز در ماه اکتبر اعلام کرد به دلیل رویکرد مغرضانه ضد اسرائیلی یونسکو، از این سازمان خارج می شود.آمریکا شش سال پیش در عوض اقدام یونسکو در پذیرش فلسطین به عنوان عضو این سازمان، بیش از هشتاد میلیون دلار از بودجه سالانه یونسکو را کاهش داد که این رقم حدود 22 درصد از کل بودجه یونسکو می شود. اسرائیل و آمریکا به عنوان اعضای ناظر یونسکو باقی می مانند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها