لوپن: اتحادیه اروپایی در حال نابودی اروپاست

کد خبر: 760171

رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در انتقاد از سیاست‌های اتحادیه اروپا از این نهاد به عنوان نهادی فاجعه آمیز یاد کرد که اروپا را نابود می‌کند.

لوپن: اتحادیه اروپایی در حال نابودی اروپاست

خبرگزاری فارس: شماری از مقامات راست‌گرای افراطی روز شنبه در شهر پراگ تشکیل جلسه دادند.

بنابر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «مارین لو‌پن» رهبر حزب جبهه ملی فرانسه در این نشست که علیه پناهندگی برگزار شد، از اتحادیه اروپا به عنوان نهادی فاجعه‌ آمیز یاد کرد که در حال نابودی کردن اروپاست.

«خیرت ویلدرز» رئیس حزب آزادی هلند، «لورنتسو فونتانا»نماینده اروپا از اتحادیه شمال ایتالیا و «گئورگ مایر» نماینده حزب آزادی اتریش و همچنین اعضای حزب تازه تشکیل شده « اروپا ملت و آزادی» در پارلمان اروپا، نمایندگانی از لهستان، بلژیک، بریتانیا و آلمان نیز حضور داشتند. سران اعلام کردند که با هم همکاری می‌کنند که نمونه جدیدی از همکاری درون منطقه‌ای در اتحادیه اروپا ایجاد کنند.

اگر چه لوپن و ویلدرز در انتخابات کشورهای خودشان نتوانستند عملکرد موفقی داشته باشند اما احزابی که این سیاستمداران حامی آنان هستند، در اروپا قدرت گرفته‌اند و این وضع نگرانی فراوانی را از قدرت‌ گرفتن راست‌گرایان به دنبال داشته است. حضور حزب افراطی آزادی در دولت اتریش از جمله مواردی است که گواهی بر حضور پر رنگ سیاستمداران در عرصه سیاست اروپا دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها