صهیونیست‌های افراطی ترامپ را حامی خود می‌دانند

کد خبر: 758357

رهبر ائتلاف احزاب اعراب اسرائیلی از افزایش حملات صهیونیستهای افراطی به اعراب در سرزمین های اشغالی از زمان آغاز به کار «ترامپ» به عنوان رئیس جمهور آمریکا خبر داد.

صهیونیست‌های افراطی ترامپ را حامی خود می‌دانند

خبرگزاری مهر: «ایمان عوده» رهبر ائتلاف احزاب عربی اسرائیل در گفتگو با حریت با اعلام این مطلب در ادامه گفت: از زمانیکه دونالد ترامپ به قدرت رسید حملات گروه های افراطی به اعراب در داخل اسرائیل افزایش یافت و این به آن دلیل بود که این گروه ها ترامپ را حامی خود می دیدند.

عوده در ادامه گفت: حتی در کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نیز پس از آغاز کار ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، شاهد افزایش ارائه طرح های ضد عربی بوده ایم. وقتی شما حرف های «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا، درباره فلسطینی ها و اسرائیل را می شنوید اینطور فکر می کنید که او یکی از اعضای احزاب تندروی حاضر در کنیست است. شکی در این نیست که پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا همانند آن بود که «باد به بادبان گروه های افراطی در اسرائیل بوزد.»

عوده که از نماینده های کنیست است در ادامه افزود: تصمیم ترامپ در خصوص بیت المقدس و اعلام اینکه بیت المقدس پایتختی تقسیم ناپذیر است موجب تغییر حقیقت نمی شود. شما نمی توانید حتی یک عرب را بیابید که با تصمیم ترامپ موافق بوده باشد. اکثریت جمعیت بیت المقدس را هنوز اعراب و فلسطینی ها تشکیل می دهند و یک روز بیت المقدس پایتخت کشور فلسطین می شود. تنها تغییر واقعی در این رابطه آن است که آمریکا دیگر نمی تواند به عنوان تنها عامل مذاکرات صلح شناخته شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها