اقدام تبلیغاتی رئیس بیمارستان بین‌المللی بحرین

کد خبر: 756002

رئیس بیمارستان محل بستری آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در اقدامی تبلیغاتی برای دولت این کشور، تصویری از آیت‌الله را در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

اقدام تبلیغاتی رئیس بیمارستان بین‌المللی بحرین

خبرگزاری فارس: برخی فعالان در شبکه‌های اجتماعی عکسی از آیت‌الله عیسی قاسم در بیمارستان بین‌المللی بحرین را منتشر کردند که ایشان را در کنار دکتر «فیصل الزیره» رئیس بیمارستان نشان می‌دهد.

برخی کارشناسان امور بحرین می‌گویند که رئیس بیمارستان محل بستری آیت الله روابط نزدیکی با شاه بحرین دارد و با انتشار چنین عکس‌هایی تلاش می‌کند وجهه دولت را در این خصوص ترمیم کند.

فیصل الزیره رئیس بیمارستان غیردولتی بحرین در راستای خوش‌خدمتی به دولت این کشور و در جهت ترمیم چهره آل خلیفه که طی روزهای اخیر تحت فشارهای بین‌المللی و مردمی بحرین به دلیل امتناع از درمان آیت‌الله عیسی قاسم قرار گرفته بود، اقدام به انتشار چنین تصویری کرده و حتی در توئیت‌های خود مدعی علاقه پادشاه بحرین به آیت‌الله عیسی قاسم شده است در حالیکه هیچ اشاره‌ای به اقدام آل خلیفه به محاکمه آیت‌الله به اتهام کذب پولشویی در وجوهات خمس نکرده و سلب تابعیت بحرینی ایشان توسط آل خلیفه را نادیده گرفته و این مطلب را نیز فراموش کرده که پادشاه بحرین از یک سال و نیم پیش منزل آیت‌الله و منطقه محل سکونت ایشان در «الدراز» را تحت محاصره قرار داده است.

جمعیت الوفاق روز دوشنبه(دیروز) اعلام کرد که خانواده آیت‌الله عیسی قاسم ایشان را به بیمارستان منتقل کردند.

دولت بحرین از خردادماه آیت‌الله عیسی قاسم را تحت بازداشت خانگی قرار داده و ایشان از ناراحتی قلبی، دیابت، فشار خون بالا و خونریزی داخلی رنج می برند که پس از وخامت حالش به بیمارستان منتقل شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها