ورود اولین یگان روسی خنثی‌سازی مین به پالمیرا +تصاویر

کد خبر: 505665

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اولین یگان متخصص در خنثی کردن مین و تله‌های انفجاری ارتش این کشور وارد سوریه شده است.

ورود اولین یگان روسی خنثی‌سازی مین به پالمیرا +تصاویر
خبرگزاری ابنا: وزارت دفاع روسیه از ورود اولین یگان خنثی سازی مین این کشور به سوریه برای پاکسازی شهر تاریخی تدمر(پالمیرا) از مواد منفجره خبر داد. این وزارتخانه اعلام کرد یگان مذکور ابتدا وارد پایگاه هوایی "حمیمیم" در نزدیکی لاذقیه شده و از آنجا راهی شهر تدمر شده است که به تازگی آزاد شده تا در پاکسازی این شهر از مین‌های به جا مانده از داعش مشارکت کند.
ورود اولین یگان روسی خنثی سازی مین به پالمیرا +تصاویر
یگان ویژه روسیه توسط یک هواپیمای نظامی نوع آنتونف ۱۲۴ به سوریه منتقل شدند و مجهز به سگ‌های آموزش دیده و ربات‌های ویژه و تجهیزات خنثی سازی بمب و مین هستند. احتمال می‌رود شمار مهندسان نظامی و مربیان سگ‌های روسی که در عملیات مین‌روبی و خنثی سازی مواد منفجره در تدمر مشارکت می‌کنند به حدود ۱۰۰ تن افزایش یابد.
ورود اولین یگان روسی خنثی سازی مین به پالمیرا +تصاویر
یک مقام سوری نیز اعلام کرد که تا به حال نیمی از همه مواد منفجره در شهر تدمر یعنی ۱۲۳۰ مین خنثی و از کار افتاده شده است. وی افزود دشوار ترین مسئله خنثی سازی مین‌ها در خانه ها و آپارتمان ها است.
ورود اولین یگان روسی خنثی سازی مین به پالمیرا +تصاویر ورود اولین یگان روسی خنثی سازی مین به پالمیرا +تصاویر ورود اولین یگان روسی خنثی سازی مین به پالمیرا +تصاویر ورود اولین یگان روسی خنثی سازی مین به پالمیرا +تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها