حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود

کد خبر: 1289933

اسامه حمدان سخنگوی جنبش حماس با اشاره به ورود ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه تاکید کرد که عملیات در این منطقه برای اسرائیل پیک نیک نخواهد بود.

حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود

حمدان امروز سه‌شنبه اعلام کرد: ما تاکید می‌کنیم که عملیات نظامی در رفح اگر توسط اسرائیل انجام شود، برای ارتش این رژیم پیک نیک نخواهد بود.

حمدان در ادامه در مورد مذاکرات آتش بس گفت: توپ در زمین اسرائیل و دولت آمریکا است زیرا متنی که ما با آن توافق کردیم از سوی واشنگتن تایید شده بود.

وی همچنین بیان کرد: آخرین پیشنهاد آتش بس که ما با آن موافقت کردیم به طور حداقلی خواسته‌های مردم و مقاومت ما را پاسخ می‌داد.

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: یورش ارتش اشغالگر به گذرگاه رفح تشدید تنش خطرناک و یک جنایت علیه تاسیسات غیرنظامی است که مورد محافظت قانون بین‌المللی است.

اسامه حمدان خاطر نشان کرد: ما نمی پذیریم که تجاوزات اسرائیل به رفح ادامه یابد و طبیعی است که فلسطینی‌ها دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها کسانی هستند که گذرگاه رفح را مدیریت می‌کنند و ما نمی پذیریم که توسط طرف دیگری مدیریت شود./تسنیم

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها