سران رژیم صهیونیستی یکدیگر را دیوانه خواندند

کد خبر: 1288688

«لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بن گویر و نتانیاهو را دیوانه‌های غیر مسئول توصیف کرد.

سران رژیم صهیونیستی یکدیگر را دیوانه خواندند

«لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بن گویر و نتانیاهو را دیوانه‌های غیر مسئول توصیف کرد.

وی در واکنش به نشست بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و نتانیاهو گفت اسرائیل گروگان دیوانه‌های غیر مسئول شده است./تسنیم

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی با اشاره به وزیران تندرو این کابینه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به گروگان دیوانگانی بی‌مسوولیت تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها